VINSKI GRAD

Privedena kraju još jedna manifestacija: Malvazija dominirala, manje domaćih gostiju

| Autor: Liam Obić
(Snimio Liam Obić)

(Snimio Liam Obić)


Ovogodišnje izdanje "Vinskog grada" u Puli, dugogodišnje manifestacije smještene u zelenilu Titovog parka, završilo je jučer. Kao i prethodnih godina, manifestacija je okupila brojne posjetitelje – možda nešto manje nego prijašnjih sezona – te predstavila bogatu ponudu domaćih i stranih vina.

Bogata ponuda istarskih vinarija

Posjetitelji su imali priliku kušati vina renomiranih istarskih vinarija poput AB Vina (Vina Brčić), Benvenuti, Cattunar, Cinderella, Damijanić Distillery, Deklić, Fakin, Marčeta, Medea, Pilato, Rossi destilerija, Tomaz, Trapan i Valenta. Istaknuti dio ponude činila su i vina iz udruge IQ – Istrian Quality. Osim istarskih proizvođača, predstavljene su i odabrane vinarije iz kontinentalne Hrvatske – Galić, Vinarija Kutjevo, Matić i Štampar – kao i gosti iz inozemstva: Tikveš iz Sjeverne Makedonije te talijanska Astoria u sklopu kućice "Sparkling House".

(Snimio Liam Obić)(Snimio Liam Obić)

Uz vino, posjetitelji su mogli uživati i u koktelima iz kućice Cocktails by Roto te rashlađenom pšeničnom pivu Erdinger. Gastronomski dio manifestacije bio je povjeren provjerenim imenima: Mrav Burger, poznat po sočnim burgerima, Matić delicije s ponudom pršuta, President Cheese Bar sa selekcijom vrhunskih sireva te Međimursko pile koje je donijelo okuse sjevera Hrvatske. Ugođaj su dodatno obogatili Laganini FM radio i nastupi DJ-a Alexa, petkom i subotom od 21 sat.

(Snimio Liam Obić)(Snimio Liam Obić)

Ponudu vina predvodile su istarske perjanice – malvazija i teran. Cijena decilitra uglavnom su se kretale između 3 i 6 eura, dok su boce bile dostupne po cijenama od 18 do 25 eura. Egzotičnije etikete dosezale su cijenu od 7 eura za decilitar, a boce i do 30 eura.

(Snimio Liam Obić)(Snimio Liam Obić)

Ipak, prema riječima nekolicine izlagača, ovogodišnje izdanje ne ulazi među najuspješnije. Redovi za vino bili su rijetki, a slobodan stol lako je bilo pronaći - osobito nakon što su brojni domaći posjetitelji odlučili tjedan provesti na odgođenim lokalnim feštama. Prevladavali su strani turisti, od kojih su se neki odlučili osvježiti koktelom, no većina je stigla s ciljem kušanja istarskih vina – pri čemu je malvazija daleko nadmašila sve konkurente po potražnji. Neki od dugogodišnjih izlagača, na ovogodišnjem "Vinskom gradu" bilježe i do 50 % manji promet, dok se veći broj posjetitelja mogao vidjeti samo tijekom većih događanja - tako je primjerice filmski festival mnogima poslužio za punjenje blagajni.

(Snimio Liam Obić)(Snimio Liam Obić)

Domaći kupci više troše

Zamjetan je bio izostanak domaćih kupaca, koji su, kako se ističe, i najizdašniji potrošači. Domaći su također skloniji kušanju drugih sorti vina, tako se na stolovima moglo najčešće vidjeti rose i muškat. Rijetko je tko dubljeg džepa osim vina naručio i pokoji zalogaj, pa su redovi pred štandovima s hranom brojili više ljudi pri otvaranju, dok se poslije 22 sata viđao tek pokoji gost. Za mnoge je "Vinski grad" poslužio više kao ugodno mjesto za druženje, nego kao prilika za istinsko uživanje u gastronomskoj ponudi.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama