(Snimio Milivoj Mijošek / Arhiva Glasa Istre)
Nakon objave pritužbi stanara Kolodvorske i Splitske ulice u Puli zbog pojačane prisutnosti čvoraka, oglasila se pulska komunalna tvrtka Herculanea d.o.o. Odgovor na novinarski upit uputio je direktor tvrtke Robi Fuart.
"Zahvaljujemo na vašem upitu i na ukazivanju na problem koji s razlogom izaziva nezadovoljstvo građana u području Kolodvorske i Splitske ulice. Pula Herculanei poznata je situacija s prekomjernom prisutnošću čvoraka na navedenom području. U suradnji s Gradom Pulom, koji je nadležan za donošenje odluka vezanih uz upravljanje ovakvim pojavama u urbanom prostoru, naša tvrtka već niz godina provodi tehničke mjere s ciljem ublažavanja problema", navodi direktor.
(Snimila čitateljica Glasa Istre)
Fuart potvrđuje da su, temeljem prijava građana i u dogovoru s Gradom, provedene dodatne tehničke intervencije.
"Tako je i ove godine, temeljem prijava građana i u dogovoru s Gradom, izvršena provjera i dodatna prilagodba postojećih elektroničkih uređaja za rastjerivanje ptica. Uređaji su u funkciji, s produljenim vremenom rada i uštimanim signalima, što je već dalo prve pozitivne rezultate na terenu."
(Arhiva Glasa Istre)
U odgovoru se navodi i da se paralelno radi na ublažavanju posljedica koje ova pojava izaziva.
"Svjesni smo da čvorci osim neugodnog mirisa ostavljaju i velike količine izmeta na javnim površinama i vozilima, pa smo upravo zbog toga pojačali učestalost čišćenja problematičnih lokacija, posebice u blizini drvoreda. Radi se, dakle, ne samo na ublažavanju uzroka, već i na redovitijem uklanjanju posljedica."
U suradnji s Gradom Pula, razmatra se i dugoročno rješenje.
"Također, u suradnji s Gradom aktivno se radi na iznalaženju dugoročnijeg i učinkovitijeg rješenja za ovaj evidentan problem."
Na kraju se direktor Herculanee ispričao građaninu koji je još početkom lipnja poslao dopis, ali nije zaprimio odgovor.
(Arhiva Glasa Istre)
"Gospodinu koji nam se obratio e-poštom početkom lipnja ovom prilikom upućujemo ispriku zbog izostanka pravovremenog odgovora. Njegov upit nije ostao bez odjeka – upravo je bio povod za provjeru i nadogradnju sustava na terenu."
"Zahvaljujemo vam na interesu i razumijevanju. Stojimo na raspolaganju za dodatna pojašnjenja i suradnju", zaključuje se u odgovoru direktora Robija Fuarta.