nagrađeni na natjecanju kreativaca

Studio Tumpić/Prenc osvojio tri zlata i dva srebra

| Autor: Mladen Radić
(Foto: Promo)

(Foto: Promo)


Studio Tumpić/Prenc iz Rovinja na najvećem nacionalnom natjecanju kreativne industrije IdejaX osvojio je tri zlata i dva srebra. Nagrade, kojima se pod pokroviteljstvom Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HURA) honoriraju najoriginalnije i jedinstvene kreativne ideje, dodijeljene su prošlog vikenda na Danima komunikacija u Rovinju.

Studio Tumpić/Prenc je prema broju osvojenih nagrada na IdejaX treća najbolja agencija u Hrvatskoj, a ujedno i najbolja nezavisna agencija. S tri zlata nagrađen je dizajn pakiranja ekstradjevičanskog maslinovog ulja Istriana proizvođača E Pluribus Unum.

Dizajnerskim rješenjem motiva amfore na kutiji i boci maslinovog ulja naglašena je veza s prošlošću, odnosno s vremenom kad se u rimskim amforama pohranjivalo maslinovo ulje. Ovo je rješenje osvojilo priznanja Best on Market (kategorija Food), Best of Branding & Rebranding i Best Packaging (manje od 10 tisuća primjeraka).

Srebro u kategoriji Best on Market - Zdravlje i farmacija dodijeljeno je za kampanju "Aqua Maris - Bez mikroplastike, bez brige« kojom je promoviran prvi sprej s morskom vodom bez mikroplastike. U kategoriji dizajna za Best of Ad-Making srebrom je nagrađen projekt signalizacije Gradskog bazena Rovinj s motivom visećeg ručnika čime podsjeća na kultne "tiramole« u ovom gradu.

- Nevjerojatna je čast osvojiti ovoliko nagrada i dokazati se kao jedna od najboljih domaćih agencija. Studio Tumpić/Prenc bio je na mnogo načina uključen u ovogodišnje Dane komunikacija, a IdejaX bit će mi nezaboravno iskustvo jer sam i osobno bio involviran kao predsjednik žirija za Best on Market i Best of Positive Change te kao sudionik panela Packaging 360° u organizaciji Hrvatskog dizajnerskog društva. Razveselio me veliki odaziv na ovaj panel i dvorana puna ljudi, ističe kreativni direktor studija Anselmo Tumpić.

Osim spomenutih nagrada rovinjski kreativci su tijekom Dana komunikacija primili i zlato s regionalnog natjecanja Balcannes koje slavi najbolje i najoriginalnije projekte, agencije i oglašivače u zemljama regije. Nagrađena je kampanja "Vrijeme je za tvoje vrijeme« za vinariju Franc Arman, odnosno za dizajn pakiranja vina Teran Barrique. Kako bi se naglasila nužnost sazrijevanja odležanog vina, u nagrađenom rješenju boca terana zaključana je u kutiju te time nedostupna za konzumaciju. Aplikacija dostupna putem QR koda s kutije šalje vlasniku boce poruke, a u predviđeno vrijeme i šifru koja otvara vino.

Na ovaj je način Studio Tumpić/Prenc nastavio uspješan trend iz prošle godine koju je zaključio kao domaća agencija s najvećim brojem međunarodnih nagrada, osvojivši devet priznanja s prestižnih svjetskih festivala i natjecanja.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Banjole bay
Pula: Banjole bay

Pula

Pula: Amphitheater
Pula: Amphitheater