POMJERANJE STANDARDA LJEPOTE

NOVA GUCCIJEVA KAMPANJA izazvala podijeljene reakcije

| Autor: Tea TIDIĆ
(Foto: Facebook)

(Foto: Facebook)


Nova reklamna kampanja Guccija za ruž za usne iz kolekcije Rouge à Lèvres Satin by Alessandro Michele izazvala je poprilično podijeljene reakcije na društvenim mrežama diljem svijeta.

U manje od 24 sata pod ovu fotografiju na Guccijevoj stranici korisnici su objavili više od 6.000 komentara - i dok jedni podržavaju fotografiju "normalne" žene a ne savršene manekenke te rušenje nerealnih stereotipa ljepote, s druge strane tu se našlo i pregršt posprdnih komentara u stilu "nemaš novca za zubara ali imaš za Gucci ruž".

Kampanju je osmislio Martin Parr, manekenka je Dani Miller iz benda Surfbort. Kreativni direktor je Alessandro Michele, za makeup je bio zadužen Thomas de Kluyver dok je umjetnički direktor Christopher Simmonds.

Uglavnom, na Guccijevoj Facebook stranici razvila se oštra rasprava - je li kampanja pogođena ili ne, to ostaje za vidjeti, ali da je reklama zaista imala odjeka - to definitivno jest.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama