NOVA KAMPANJA

Crna gužvana eko-koža kao lajtmotiv branda LINK u kolekciji jesen/zima 20/21

| Autor: Ivana MAVRIĆ
(Maja KLJAJIĆ)

(Maja KLJAJIĆ)


LINK nova kolekcija je spremna za prodaju na inozemnom tržištu; prva stanica je Pariz, potom Düsseldorf te standardno Amerika i London u veljači

Povodom završetka izrade kolekcije jesen/zima 20/21, brand LINK lansirao je kampanju i look book koji prati kolekciju.

''Nova kolekcija je bazirana na crnoj gužvanoj eko-koži koja na neki način predstavlja sam početak branda LINK. Velika želja mi je bila vratiti izgled gužvane kože u kolekciju; ta tkanina mi je oduvijek bila upisana u DNK, osjetila sam da je vrijeme za come back.'' – ističe dizajnerica Ogi Antunac te otkriva:

''Kao novost, javlja se i odabir sjajnih tkanina koje se pojavljuju u petrolej, srebrnoj i srebrno-zlatnoj boji, a kao lajtmotiv pojavljuje se i glitter u printu kao segment, tako da je LINK ove sezone malo više zabljesnuo. Ako je suditi po tkaninama, čekaju nas sjajnija vremena.''

1

''Najdraži dio kolekcije su naravno jakne, koje su moja posebna strast, time se posebno može igrati u zimskoj sezoni. Tako da si uvijek po zimi dajem više oduška u jaknama, kojima se svake sezone i naši kupci vesele.'' – Ogi.

2

3

4

5

6

 Foto: Maja Kljajić

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter