(M. MIJOŠEK)
Kvaliteta i relevantnost festivala iskazana je i dolaskom šesnaest vodećih svjetskih stručnjaka među kojim i Sir Martina Sorrella najvećeg celebrityja u svijetu tržišnog komuniciranja i osvajača nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu, osnivača multinacionalnog marketinškog giganta - tvrtke WPP
Od jučer pa do 31. ožujka Hotel Lone je centar komunikacijske industrije, a grad Rovinj domaćin Dana komunikacija, događaja koji već godinama okuplja oglašivače, agencije, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz svijeta komunikacijske industrije. O razini događaja, kojeg je lani posjetilo više od tri tisuće sudionika, govore i imena vodećih svjetskih stručnjaka iz svijeta komunikacijske industrije koji će boraviti u Rovinju i svoja znanja i iskustva, putem predavanja i panela podijeliti sa zainteresiranom publikom.
Čak 64 predavača
- Htjeli smo dovesti najbolje na festival. Najbolje oglašivače, najbolje kreativce, PR-ovce, redatelje, pa čak i hakere, kiborge te best-selling autore. Ti ljudi danas su u Hrvatskoj i druže se s našim sudionicima, što dočarava značaj našeg tržišta, snagu naših ljudi i relevantnost festivala, rekla je Dunja Ivana Ballon, direktorica Dana komunikacija i programa festivala, naglasivši da će u tri dana u četiri dvorane, sudionici Festivala imati priliku čuti šezdeset i pet vrhunskih predavača iz Hrvatske i svijeta.
- Imati mogućnost s njima diskutirati, osvrnuti se na sadašnjost i pogledati u budućnost, razgovarati o globalnim promjenama koje se odvijaju na nivou naše industrije - umjetnoj inteligenciji i kreativnosti, personalizaciji tržišne komunikacije i privatnosti na internetu, glasovnim naredbama (voice) i sličnim temama s kojima se svakodnevno susrećemo, zasigurno je veliko priznanje kvaliteti i snazi samog festivala, dodala je Dunja Ivana Ballon.
Poznata imena
Dodajmo, i da se među šesnaest vodećih svjetskih lidera komunikacijske industrije posebno ističu imena poput Sir Martin Sorella najvećeg celebrityja u svijetu tržišnog komuniciranja i osvajača nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu, osnivača multinacionalnog marketinškog giganta- tvrtke WPP i jedne od najutjecajnijih osoba na svijetu. Na istom se popisu nalazi i Matt Biespiel, dobitnik 88 Canneskih lavova i stručnjak koji je dvije godine za redom osvojio kompaniji titulu najefikasnijeg brenda na svijetu. Oobah Butler najpoznatiji prankster današnjice i uspješan novinar koji je svojim pothvatima uspio zavarati pola svijeta i prikupiti milijunsku publiku. Moon Ribas španjolska kiborg-umjetnica i aktivistica koja je postala svjetski poznata zbog svoje jedinstvene supermoći i Mark Earls izvršni kreativni direktor Google Creative Laba Steve Vranakis. Također, svoj dolazak potvrdili su i etički haker Ralph Echemendia, prva kreativna direktorica u Indiji i ambasadorica Cannes Lionsa Swati Bhattacharya, lider generativnog dizajna, diplomant s prestižnog sveučilišta MIT i izlagač u muzeju MoMA u New Yorku Che-Wei Wang, kao i jedan od čelnika Philip Morrisa Aaron Sherinian te jedan od top svjetskih redatelja i autor slavnog virala Never Say No to Panda, Ali Ali.
Sva predavanja odvijat će se u četiri dvorane Hotela Lone, a moći će se gledati i iz bazena, ispred dvorane, u kafiću na terasi restorana L, te u Lone Clubu uz piće.
I ovo sedmo po redu izdanje Dana komunikacija organizira HURA (Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska (Udruge za interaktivni marketing).