Studiju Sonda iz Vižinade na ovogodišnjim su Danima komunikacija pripali Grand Prix prestižnih nagrada - IdejeX i Young Lionsa, te će Sonda predstavljati Hrvatsku na poznatom svjetskom festivalu Cannes Lions.
Grand Prix IdejeX Sondi je dodijeljen za rad "Piquentum – kolekciju kroz koju govori priroda", čiji je naručitelj Vinski podrum Buzet, inače rad koji je nagrađen zlatnom IdejaX nagradom u kategoriji Craft Dizajn. Usto, Sonda je za rad "Vrati sebe u knjižnicu" čiji je naručitelj Gradska knjižnica Poreč za sajam rabljenih knjiga Booktiga nagrađena srebrom u kategoriji Media Neutral: Turizam, kultura i slobodno vrijeme.
Kreativni direktori Studia Sonde Jelena Fiškuš i Sean Poropat kazali su da su izuzetno ponosni što su oba nagrađena rada na natjecanju IdejaX upravo lokalnog karaktera. Objasnili su što stoji iza ideje za dizajn pobjedničkog rada, Piquentum Sv. Vital kolekcije.
- Ideja za dizajn počiva na osvještavanju godine berbe istaknute na vinima, a koja nerijetko uslijed korištenja pesticida u vinogradu i balansiranja okusa u podrumu gubi svoj smisao, budući da okusi postaju konfekcijski. Budući da Piquentum vina dolaze iz netretiranog vinograda te se bore za poštivanje ciklusa istinske prirode, njihove etikete žele biti ne samo dekorativne, već i edukativne. U suradnji s Državnim hidrometeorološkim zavodom prikupljeni su podaci o vremenskim uvjetima na teritoriju vinograda, a količina oborina iskorištena je kao varijabla koja najbolje grafički pokazuje različitost prirode iz godine u godinu. Etikete prikazuju količine oborina u litrama po mjesecima u godini proizvodnje vina. Prikaz započinje s listopadom prethodne godine, a završava s mjesecom berbe – rujnom tekuće godine, naglašavaju iz Sonde.
Na natjecanju Young Lions na kojemu se dokazuju najuspješniji i najtalentiraniji mladi stručnjaci u natjecateljskom timu koji čine dvije osobe do 30 godina, na samim počecima svojih karijera i potpuno odvojeni od svojih direktora i klijenata, mlade nade Studia Sonda Ana Tavić i Martina Ukić odnijele su Grand Prix za svoj rad "Minimize". Za produkciju traženih radova natjecatelji su imali samo 24 sata, a kako je kampanja humanitarnog karaktera, ove je godine klijent bila međunarodna neprofitna organizacija Zero Waste Europe.
Kreativni studio za dizajn i komunikaciju već je više godina nagrađivan na Danima komunikacija: 2014. godine osvojili su IdejuX u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme za kampanju "Zaželi...", godinu kasnije uslijedila je IdejaX u istoj kategoriji, ovoga puta za projekt "Kazalište za kasnije", 2017. godine još jednom u istoj kategoriji dobivaju zlato za projekt "Booktiga nagrade, dok su prošle godine osvojili srebrnu IdejuX za najbolji copywriting projekta Booktiga 2018.