ZAGREB

MEDIA Hrvatska: Nagradna igra koja promiče europski film

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Kako bi se promovirala raznolikost europskog filma i TV serija među širom publikom Kreativna Europa - MEDIA, u suradnji s Europskom komisijom, organizira nagradnu igru, čiji će pobjednici osvojiti odlazak na Međunarodni filmski festival u Cannesu.

Nagradna igra traje do 30. travnja, a s obzirom na to da je festival odgođen do daljnjeg, odabir i proglašenje pobjednika izvršit će se nakon što službeno potvrdi nove datume održavanja.

Za sudjelovanje natjecatelji moraju odgovoriti na 20 pitanja na temu europskog filma na službenoj stranici projekta.

Cilj je projekta promidžba europskog filma, osobito među mlađom publikom, kao i jačanje vidljivosti i prepoznatljivosti Potprograma MEDIA", a i prilika za ljubitelje filma da posjete jedan od najvećih europskih filmskih festivala i steknu uvid iz prve ruke o europskoj filmskoj industriji, ističe se u obavijesti DKE - Ureda MEDIA Hrvatske.

U fokusu nagradne igre su mlađi gledatelji (od 18 do 25 godina), no u njoj mogu sudjelovati svi građani Europske unije i ostalih zemalja članica Programa Kreativna Europa (Island, Norveška, Albanija, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora, Srbija, Gruzija, Moldavija, Ukrajina, Tunis).

Nagradni odlazak na Međunarodni filmski festival u Cannesu, uključuje povratnu kartu i dva noćenja u Cannesu, sudjelovanje u aktivnostima s profesionalcima iz filmske industrije, ulaznice za dvije projekcije izabranih filmova iz programa Directors' Fortnight i The International Critics' Week te akreditaciju koja omogućuje pristup određenim festivalskim lokacijama.

Festival u Cannesu trebao se održati od 12. do 23. svibnja, a sada se razmatra pomicanje festivala na kasniji datum, ovisno o novim okolnostima razvoja epidemije.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama