ZAGREB

Pokrenuta kampanja #kinostalgija za vraćanje ljudi u kina

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


S ciljem da se publiku nakon pandemije vrati u kina i potakne na uživanje u gledanju filmova, pokrenuta je kampanja #kinostalgija kojom se prikupljaju priče, iskustva i uspomene na trenutke provedene pred velikim platnom.

Kampanja je dio velikog projekta Kino magistrala koji obuhvaća kina duž Jadranske magistrale - Kino Mediteran, Art-kino Croatia u Rijeci, Kinoteku Zlatna vrata u Splitu i Kinematografe Dubrovnik. 

Kako je priopćeno, njome se na poseban način želi proslaviti i istaknuti važnost kina, ne samo kao mjesta za gledanje filmova, već i utjecaja koji imaju za zajednicu i njen kulturni život.

Putem obrasca na internetskoj stranici www.kinostalgija.hr svi koji žele mogu zabilježiti svoje uspomene vezane uz filmove, kino dvorane i ljetna kina.  

Po riječima Alena Munitića, koordinatora Kino Magistrale, sjec´anja igraju iznimno vazˇnu ulogu u zˇivotima svih nas, i nerijetko nam sluzˇe kao poticaj da neka od njih ponovno prozˇivimo, te prikupljenim svjedocˇanstvima zˇelimo ozˇivjeti zaboravljene i nostalgicˇne trenutke provedene u kinu. 

"Ovom kampanjom zˇelimo naglasiti vazˇnost kino dozˇivljaja kao jedinstvenog i nezamjenjivog događaja, filma kao vazˇne grane kulturne djelatnosti, ali i kina kao kulturne oaze u gradovima i zajednicama", ustvrdio je.

Na stranici projekta već su objavljene video snimke s dosad snimljenim kinostalgičnim pricˇama a uz ostale koje će se prikupiti postat će dijelom putujuće izložbe i virtualnog muzeja. 

“Kino magistrala”  jedan je od petnaest europskih projekta i jedini iz Hrvatske koji je financijski podržala mreža Europa Cinemas i Kreativna Europa potprogramom MEDIA, a podržali su ga i Hrvatski audiovizualni centar te Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske. 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Web kamere

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of

Pula

Pula: Amphitheater
Pula: Amphitheater