Manuel PALJUH
Hrvatska turistička zajednica započela je s velikom promotivnom kampanjom Adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku tijekom zimskog razdoblja. Kampanja se provodi na tržištima Njemačke, Velike Britanije, Italije, Austrije, Francuske, Švicarske, Španjolske, Mađarske i Slovenije sve do kraja prosinca ove godine. Između ostalog, u ovu su ponudu uvrstili i Advent u Poreču.
Dolaze novinari, blogeri i influenseri iz 11 europskih zemalja
Komunikacijski kanali putem kojih se kampanja oglašava su YouTube te društvene mreže Facebook i Instagram.
- Naša zemlja je u zadnjih nekoliko godina postala sve traženija i atraktivnija turistička destinacija u zimskom razdoblju kada do posebnog izražaja dolaze raznoliki adventski programi. Vjerujem da će bogati adventski sadržaji u brojnim hrvatskim destinacijama poput Zagreba, Splita, Osijeka, Zadra, Rijeke, Poreča, Dubrovnika, ali i na otocima, privući brojne domaće i inozemne goste te pridonijeti zaključivanju vrlo uspješne turističke godine, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Adventska kampanja provodi se putem novog promotivnog videa "Croatia, full of magic" te komunicira adventsku ponudu hrvatskih destinacija. Sadržaj kampanje krajnjeg korisnika vodi na stranicu Croatia.hr gdje se, uz Advent u Zagrebu, koji je tri godine zaredom osvajao titulu najboljeg božićnog sajma u Europi, promoviraju i adventska događanja imanja SalajLand, Slavonije, Dalmacije, Kvarnera, Istre i kontinentalnog dijela Hrvatske.
Isto tako, Hrvatsku će, u organizaciji HTZ-a, tijekom prosinca posjetiti više od 50 etabliranih novinara, blogera i influensera iz 11 europskih zemalja, koji će imati priliku iz prve ruke upoznati i doživjeti hrvatsku adventsku ponudu. Hrvatsku će primjerice posjetiti ruski MUZ TV koji kreira show "Independent Traveler" kojeg prati više od 25 milijuna gledatelja širom Rusije. Također, ekipa švedske RES TV i RES magazina snimit će tri posebne epizode posvećene zagrebačkom Adventu za koje se procjenjuje da će ih pogledati ukupno 1,5 milijuna gledatelja u Švedskoj. Hrvatske tradicionalne blagdanske običaje svojim gledateljima prenijeti će TVN Discovery, najstarija i najveća privatna TV postaja u Poljskoj koju prati više od 8,38 posto cjelokupnog tržišta Poljske.
Božićni sajam, klizalište, koncerti, predstave…
Podsjetimo, prema podacima sustava eVisitor, Hrvatsku je za vrijeme prošlogodišnjeg Adventa posjetilo više od 410 tisuća turista, koji su ostvarili preko milijun noćenja. Advent u Poreču, koji je ocijenjen kao najbogatiji blagdanski program u Istri, započinje 6. prosinca i trajat će do 6. siječnja. Ukratko, obuhvaća besplatno klizalište, obogaćen božićni sajam, više od trideset koncerata, uprizorenje živih jaslica, dječje predstave, tradicionalni program Porečke bajke i podjelu poklona za 1.400 mališana te čak četiri dočeka Nove godine, dok će u Novu 2020. Porečane uvesti Severina.
S obzirom na to da je upravo proteklih godina tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana u Poreču ostvaren rast od oko 20 posto u dolascima i noćenjima, direktor TZ-a Poreča Nenad Velenik nedavno je izjavio da su najave za ovu godinu već sada vrlo dobre i da im ovakav sveobuhvatni program Adventa kao i vrlo atraktivan doček Nove godine daje za pravo očekivati rekordne brojke i tijekom ovih blagdana.