SVETVINČENAT

USPJEŠNA TURISTIČKA SEZONA  Turista deset posto više nego lani, u blagajni više novca

Ljetne manifestacije u Svetvinčentu su dobro posjećene D. ŠTIFANIĆ

Ljetne manifestacije u Svetvinčentu su dobro posjećene D. ŠTIFANIĆ


Tijekom prvih osam mjeseci ove godine, zabilježeno je 116.676 noćenja, što je za sedam posto više nego u istom razdoblju 2017. godine. Porastao je i broj dolazaka za 10 posto i to s 11.784 na 13.048

U dosadašnjem dijelu turističke godine općina Svetvinčenat bilježi povećanje dolazaka i noćenja. Prema podacima Turističke zajednice Općine Svetvinčenat, na području općine Svetvinčenat, tijekom prvih osam mjeseci ove godine, zabilježeno je 116.676 noćenja, što je za sedam posto više nego u istom razdoblju 2017. godine. Porastao je i broj dolazaka za 10 posto i to s 11.784 na 13.048. Od ukupnog broja noćenja na području općine Svetvinčenat, 115.221 noćenja ostvarili su stranci, a domaći gosti 1.455 noćenja, dok od ukupnog broja dolazaka, 12.731 gostiju bili su stranci, a preostalih 317 domaći gosti.

Na području Općine Svetvinčenat su, u prvih osam mjeseci, najbrojniji bili strani gosti iz Njemačke (učešće od 60 posto), zatim iz Austrije (učešće od osam posto), gosti iz Ujedinjenog Kraljevstva (pet posto), gosti iz Belgije (četiri posto) te Nizozemske (četiri posto).

- Zadovoljni smo dosadašnjim turističkim rezlutatima te vjerujemo da će se trend rasta dolazaka i noćenja nastaviti do kraja godine. Rastu turističkog prometa svakako doprinosi podignuta razina kvalitete smještajnih objekta te raznolikost turističkog sadržaja u destinaciji, rekao je direktor Turističke zajednice Općine Svetvinčenat Dean Pustijanac.

Početkom godine Turistička zajednica Općine Svetvinčenat u suradnji s tvrtkom AG Mreža izradila je novu internet stranicu, koja svojim konceptom, tekstualnim sadržajem i kvalitetnim fotografijama upoznaje posjetitelje s turističkom ponudom Općine Svetvinčenat, posebice događanjima, Escape castle-om, Kućom vještice Mare te Srednjovjekovnom tematskom parkom Sanc. Michael. Reorganizacijom sadržaja postignuta je veća preglednost i lakoća uporabe informacija koje se nalaze na stranici, a pritom je korišten "responsive design" pa se izgled stranice prilagođava veličini ekrana uređaja.

U novu sezonu TZ Svetvinčenta je krenula i s osvježim i osuvremenjenim logom kojeg je izradio studio Tumpić/Prenc. Anselmo Tumpić, dizajner novog loga Turističke zajednice Općine Svetvinčenat iz studia Tumpić/Prenc, pojasnio je značenje novog loga.

- Logo je sačinjen od dva osnovna elementa. Prvi neizbježni i ključni element je stilizacija kaštela Svetvinčenta kao već ustaljenog prepoznatljivog simbola korištenog i na samom grbu općine. Drugi element jesu otvorena vrata na samom kaštelu. Dok su na utvrdama inače vrata služila kao zaštita od vanjskog napada, ta smo vrata na logotipu širom otvorili u želji da komuniciramo otvorenost, gostoljubivost, dobrodošlicu. Jer se radi o logotipu turističke zajednice Svetvinčenta kojoj su te vrijednosti ključne u komunikaciji, rekao je Tumpić.

Općina Svetvinčenat privlači sve veći broj posjetitelja u glavnoj sezoni, ali i u izvan nje. Svojom raznolikom turističkom ponudom i atraktivnim manifestacijama od kojih najviše se ističu Srednjovjekovni festival i Festival plesa i neverbalnog kazališta u ljetnim mjesecima, odnosno Fešta mladega vina te Festival sira u jesenskim mjesecima, nezaobilazna je destinacija u Istri. (C. B. GALIĆ)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter