KAMPANJA U BAVARSKOJ: Ekskluzivna promocija na utakmici Bayern – Mainz

PRED 75.000 GLEDATELJA NA ALLIANZ ARENI Bogatstvo turističke ponude Istre predstavljeno stranim novinarima

| Autor: Duška PALIBRK
Istru u Bavarkoj reklamiraju Bayernovi prvotimci David Alaba, Manuel Neuer i Javi Martinez

Istru u Bavarkoj reklamiraju Bayernovi prvotimci David Alaba, Manuel Neuer i Javi Martinez


Panoi naše destinacijske kampanje s Bayernom i druge samostalne kampanje TZ-a Istre bit će sljedećih mjesec dana na frekventnim mjestima u Münchenu. Vršni je to period godine kada Bavarci razmišljaju i odlučuju kuda će putovati, a poklopilo se s godinom većeg pada ranog bukinga s njemačkog tržišta koje sada napadamo s više strana. Istu kampanju vidjet ćemo i u Istri počevši od 20. ožujka, najavljuje Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije

Turistička zajednica Istarske županije u nedjelju je ponovno, drugi put u manje od mjesec dana, organizirala promociju Istre u impozantnoj Allianz Areni u Münchenu, ovoga puta za 50 novinara iz Njemačke, članova udruženja turističkih novinara Turistički krug. Prema njihovoj želji, predstavljeni su im novi načini marketinške promocije. Zanimalo ih je zašto je Istra, pored klasičnih oblika promocije, išla i prema strateškim partnerstvima, influencer-marketingu kroz projekt Share Istria, co-marketingu i co-brendiranju u suradnji s velikim inozemnim medijskim kućama. Nastavljeno je istarskom večerom s izabranim zalogajima te degustacijom istarskih ekstradjevičanskih maslinovih ulja kroz koje je goste znalački vodio Ivan Ipša, jedan od 30 vrhunskih istarskih uljara iz Flos Olei, međunarodne knjige slavnih za maslinare. Potom su svi zajedno iz lože pratili utakmicu na velebnom stadionu na kojem je Bayern pred oko 75 tisuća gledatelja pobijedio gostujući Mainz.

- Pokušali smo se staviti u kontekst konkurencije, Španjolske, Italije, Grčke, Turske, pa istarske konkurencije kao što su Mallorca, Azurna obala, Toscana, južni Tirol i drugi, koji imaju već iskreiranu reputaciju i poziciju, dok se Hrvatska i Istra još bore za svoje mjesto pod suncem na svjetskom turističkom tržištu. Budžeti tih zemalja ili regija za marketing neusporedivi su s našima. Zato je Istra krenula u nešto sasvim drugo, jer u nedostatku novca, ako želimo opstati, mora se probudi kreativnost i inovativnost, rekao je Denis Ivošević, direktor istarskog TZ-a.

Na pitanje zašto strateška partnerstva, kaže zato što se spajanjem dva premium brenda dio reputacije partnera ugrađuje u reputaciju destinacije Istre. Istarski TZ tako je od 2014. godine sklopio sedam partnerskih ugovora: s Bayernom tipični sponzorski ugovor. - Bayernu mi plaćamo, Mastercard nas plaća za promociju, Turkish Airlines nam daje besplatne karte za influencere iz dalekih zemalja, s nekima dijelimo troškove za pojedine projekte. Vrijednost uloženog u marketing s Bayernom tek će se znati za otprilike godinu dana. A iza njih stoji 299 tisuća vlasnika, 4.300 fan klubova diljem svijeta, 652 milijuna pratitelja na socijalnim mrežama, posjeduju i četiri TV kanala, nabraja Ivošević.

Trogodišnjim ugovorom o strateškom partnerstvu s FC Bayern Münchenom, potpisanim sredinom prošle godine, TZ Istre krenuo je u prvu kampanju za promociju destinacije Istre. Na krilima svjetski poznatog brenda, najtrofejnijeg njemačkog kluba, rekordera Bundeslige s 27 naslova i peterostrukog prvaka Europe kojeg od lani trenira negdašnji hrvatski izbornik Niko Kovač, proširit će vijest o turističkoj ponudi Istre u Bavarskoj i čitavoj Njemačkoj, nama presudnom tržištu, ali i diljem planeta.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter