Hotel Operations Weekend, poznat po svojoj skraćenici HOW, sa zanimljivim je panelima započeo ovog četvrtka u Valamar Isabella Island Resortu na porečkom otočiću Sveti Nikola. Festival na temu hotelskih operacija u svoje je prve dvije godine okupio više od 1.000 sudionika, većinom direktore hotela, direktore operacija te voditelje hotelskih odjela, dok ove godine govorimo o preko 500 sudionika koji kroz dva dana slušaju dvadesetak panela pedesetak panelista, te uživaju u teambuildingu i tulumima na bazenu.
- HOW se vratio na naš otok i ponosni smo zbog toga. Ovo je ipak konferencija nas kolega koji radimo u zanimljivoj hotelijerskoj industriji, a potiče nas na usvajanje novih praksi, da stremimo inovacijama i da radimo bolje i više. Nadam se da ćemo se pokazati dobrim domaćinima, uzvanicima se prilikom otvorenja Festivala u ime domaćina, Valamar Riviere, obratila Ivana Budin Arhanić.
Nije novost kako je digitalizacija utjecala na rad ovog sektora, pa se te teme dotakla i nekolicina panelista, među kojima i Luc Gesvret, potpredsjednik za prodaju, distribuciju, prihode, program lojalnosti i marketing Accor grupe za Istočnu Europu.
- Štogod se dogodi u hotelu, na internetu će se moći pronaći u roku od desetak minuta, a istraženo je kako su gosti za bolju reputaciju hotela spremni platiti i veću cijenu, izjavio je Gesvret i objasnio kako je kod takvog građenja reputacije bitno prvenstveno obrazovati hotelske timove i objasniti im kako se, štogod se sada nalazi na internetu, najprije dogodilo u hotelu.
Osim toga, on govori o tome kako je tehnologija omogućila dinamičan razvitak kako bismo bili u korak s potrebama novog tipa kupaca, pružili mu personalizirano iskustvo.
- Kupci nas danas proučavaju. Ne traže samo sobu, već traže puno više, u nama žele pronaći partnera, stoga trebamo biti arhitekti za našeg kupca, stvarati emocije, jer on želi biti iznenađen, ali ne želi da mu se išta nameće, objašnjava Luc Gesvret.