U LABINU OPET PROBLEMI

Kontrolirajte radne naloge i račune dimnjačara!

| Autor: Branko BIOČIĆ
(N. LAZAREVIĆ)

(N. LAZAREVIĆ)


Labin stan je već uputio puno primjedbi dimnjačarskoj tvrtki na račune te nisu plaćeni oni na koje su stanari pravovremeno dali primjedbe i samo ukoliko ti računi nisu bili supotpisani od strane stanara, odnosno predstavnika stanara, rekla je direktorica Trgovačkog društva Labin stan Dolores Sorić

 

Vijećnik Gradskog vijeća Grada Labina Željko Ernečić (SDP) na posljednjoj sjednici još je jednom ukazao na probleme s dimnjačarskom službom u Labinu. Rekao je kako su mu se požalili sugrađani koji su nedavno koristili dimnjačarske usluge i pokazali mu račun za usluge kontrole i čišćenja dimnjaka jedne stambene zgrade, obavljene u tri dana, a iznos računa je bio na 8.100 kuna. Uz račun su dobili i dokument u kojem piše da je "dimovodni kanal u neispravnom stanju"?!

Preveliki računi

Dakle, masno su platili čišćenje i kontrolu dimnjaka, a na kraju ispada da je dimnjak neispravan i da ga koriste na vlastitu odgovornost, rekao je Ernečić te podsjetio da je na Gradskom vijeću već bilo riječi o problematici dimnjačarskih usluga u Labinu.

- Molim da nam se odgovori je li što napravljeno u vezi dimnjačara koji, prema mišljenju korisnika, ispostavljaju prevelike račune za obavljene usluge. Mogu li se naši sugrađani zaštititi od pretjeranih računa? Može li Labin stan provjeriti vjerodostojnost ispostavljenih računa? Što će biti s računima koji su plaćeni, a prema svemu sudeći su pretjerani?, pitao je Ernečić.

Odgovorili su mu pročelnik Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo i upravljanje imovinom Donald Blašković i direktorica Trgovačkog društva Labin stan Dolores Sorić, koji su se osvrnuli na proceduru kod korištenja dimnjačarskih usluga.

- Procedura je takva da kada dimnjačar obavi svoju uslugu na stambenoj zgradi, svoj račun pošalje upravitelju zgrade. Labin stan d.o.o. u suradnji s Gradom Labinom kontrolira račune i ukoliko računi nisu u skladu s cjenikom Grada Labina, takvi računi se vraćaju. Činjenica je da je Labin stan tijekom cijele zime dobivao račune od koncesionara za uslugu čišćenja dimnjaka u stambenim zgradama. Činjenica je također da Labin stan ima propisanu proceduru kontrole tih računa, odgovorili su mu sugovornici.

Tko potpisuje naloge?

Istaknuli su nadalje da od stanara, odnosno predstavnika stanara, traže i jedan primjerak radnog naloga i to potpisanog.

- Često se zna desiti da ili stanar ili predstavnik stanara potpiše radni nalog, a da ga prethodno ne pogleda, ne prekontrolira, a kada radni nalog bude potpisan od strane stanara, a broj sati čišćenja bude potpisan od stanara, odnosno suvlasnika, onda je jako teško to ispravljati. Zato je jako važno, i na to se stalno upozorava, da predstavnici stanara prilikom potpisivanja radnih naloga dimnjačaru obrate pažnju koji radovi i satnica radova su navedeni u nalogu kojeg potpisuju. Dakle, problem je kontrola na terenu od samih stanara. Ukoliko se stanari jave s primjedbama, Labin stan prosljeđuje te primjedbe dimnjačarskoj tvrtki. Već je i uputio puno primjedbi dimnjačarskoj tvrtki na račune i nisu plaćeni oni računi na koje su stanari pravovremeno dali primjedbe i ukoliko ti računi nisu bili supotpisani od strane stanara, odnosno predstavnika stanara, rekli su Donald Blašković i Dolores Sorić.

Dakle, predstavnici stanara moraju kontrolirati što im dimnjačari rade, a posebice moraju prekontrolirati radne naloge i račune koje ne treba potpisivati bez prethodne provjere.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter