Linije užarene

KONTAKT ISTARSKOG STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE Info centar u kojem građani mogu dobiti sve informacije u vezi koronavirusa

| Autor: Glas Istre

Teško je reći koliko je ukupno poziva i mailova do sada bilo, no činjenica je da su od prvoga danas, telefonske linije užarene, bez sekunde pauze. Djelatnice procjenjuju da dnevno prime oko dvjesto poziva i stotinjak mailova iz svih krajeva Istre

 Već mjesec i pol dana s radom djeluje Info centar Stožera civilne zaštite Istarske županije, koji je ustrojen kako bi građani na jednome mjestu mogli dobiti sve potrebne informacije vezano uz epidemiju koronavirusa. Centar radi svakoga dana od 7 do 19 sati, te je dostupan putem broja telefona 052 352 112 ili elektroničke pošte: [email protected].

U Centru se radi u smjenama, a na pozive i mailove građana, ustanova i institucija odgovara pet preraspodjelnih djelatnica, koje se i inače bave sličim poslovima. 

Velike potrebe

Teško je reći koliko je ukupno poziva i mailova do sada bilo, no činjenica je da su od prvoga danas, telefonske linije užarene, bez sekunde pauze. Djelatnice procjenjuju da dnevno prime oko dvjesto poziva i stotinjak mailova iz svih krajeva Istre.

Pitanja građana, posebice u prvom razdoblju, bilo je uistinu pregršt, ovisno o donesenim uputama istarskog, odnosno nacionalnog Stožera civilne zaštite. Svakome se građaninu nastojalo pomoći pružanjem konkretne informacije ili upućivanjem na nadležno tijelo, zaduženo za određenu problematiku.

Također, velike su potrebe bile istarskih prijevoznika u međunarodnom prometu i vozača kamiona, potom trgovaca koji su se morali prilagođavati novim propisima i uvjetima rada, te ugostitelja koji su morali zatvoriti svoje djelatnosti.

- U tim trenucima nije lako, odgovornost je velika i svaka se riječ mjeri i provjerava, konzultira. Puno je naših građana ima upita i nedoumica oko odlaska u inozemstvo ili povratka izvana, zbog različitih potreba pa smo im nastojali pomoći konkretnim savjetima, ističe načelnik Stožera civilne zaštite Istarske županije Dino Kozlevac, koji ima samo riječi hvale za djelatnice iz Info centra.

Svaki poziv je ujedno prilika da se građanima ponove savjeti o pridržavanju higijene i nužnosti pridržavanja fizičke distance, pozivajući se na službene upute Zavoda za javno zdravstvo Istarske županije i njihove službe, kao i one Ravnateljstva civilne zaštite.

Također, prenašaju se i upute i propisi ostalih službi, poput Ministarstva unutrašnjih poslova, Ministarstva vanjskih poslova i mnogih veleposlanstva za razna pitanja poput repatrijacije, odnosno povratka naših građana iz raznih zemalja. 

Pomoć

Info centru pomoć pružaju i HGK-Županijska komora Pula i Obrtnička komora Istarske županije, kao i neizostavnu službu epidemiologa, sanitarne inspektore i graničnu policiju.

Info centar Stožera CZIŽ ima i unutarnju koordinativnu ulogu između Županijskog i gradskih Stožera, kako bi se sve važne informacije prenijele

- Info centar SCZIŽ odradio je veliki posao informirajući građane o svim Odlukama Stožera CZRH i Ravnateljstva civilne zaštite, a osobito s e-Propusnicama, gdje je osim informacija građanima pomogao i u poslu ustrojavanja samih punktova za izdavanje e-Propusnica pri lokalnim Stožerima. Trudimo se pomoći građanima u ovim izvanrednim okolnostima, koje su uvelike promijenile naš dosadašnji način života, zaključio je načelnik Stožera. (GI)

 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter