nova usluga

iPortal Istarskog vodovoda BRŽI I EFIKASNIJI NAČIN DOSTAVE RAČUNA ZA VODU

| Autor: Gordana ČALIĆ ŠVERKO

Istarski vodovod sa sjedištem u Buzetu od 1. svibnja uveo je novu uslugu na svojem internetskom portalu, iPortal, namijenjenu svim potrošačima koja im omogućuje brži, jednostavniji i pregledniji pristup podacima o očitavanju vodomjera, podacima o potrošnji, iznosima faktura te brži i efikasniji način dostave računa za isporučene vodne usluge.

Između ostalog, omogućava potrošačima pregledavanje osnovnih podataka o mjernom mjestu, kao što su podaci o nositelju mjernog mjesta, obvezniku plaćanja računa, geografski položaj vodomjera, adresa mjernog mjesta, broj vodomjera. Kada je o potrošnji vode riječ, omogućava pregledavanje očitane potrošnje, fakturirane potrošnje po mjesecima, kao i pregledavanje računa za isporučene vodne usluge u PDF formatu.

Najvažnija funkcionalnost iPortala je mogućnost dostave računa u elektronskom obliku za fizičke osobe, odnosno potrošači koji to žele ubuduće mogu račune Istarskog vodovoda dobivati putem iPortala i zaprimati ih na email. Time je Istarski vodovod, uz ekološku komponentu usluge, omogućio potrošačima bržu i efikasniju uslugu dostave računa, pregled svih obračunskih parametara pojedinog potrošnog mjesta te mogućnost kontrole očitane mjesečne potrošnje, ali i mogućnost kontrole i praćenja troškova vodnih usluga kroz duže vremensko razdoblje. Portal se nalazi na Internet adresi https://iportal.ivb.hr, a pristup je omogućen na mrežnoj stranici društva www.ivb.hr.

- Istarski vodovod, kaže direktor Mladen Nežić, novu uslugu namijenjenu svim svojim potrošačima, uveo je zahvaljujući mogućnostima koje pruža novi informacijski sustav.

- Usluga za sve potrošače potpuno je besplatna, a prijava je maksimalno pojednostavljena. Uz već postojeću uslugu primanja bezpapirnog računa za vodne usluge putem ePošte, odlučili smo ponuditi i ovu novu uslugu, koja osim primanja računa nudi i druge mogućnosti. Više informacija naši potrošači mogu dobiti u našim poslovnim jedinicama te od naših djelatnika koji se bave odnosima s potrošačima. Pozivam ih da se prijave u što većem broju na ovu uslugu i na taj način sebi omoguće pogodnosti koje ona pruža, izjavio je Nežić.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama