Nije vijest da je pas ugrizao čovjeka, već da je čovjek ugrizao psa. Analogno tome, u Rovinju je vijest da je atraktivan prostor ne samo ponovno otvoren, već da se u njemu nalazi trgovina s proizvodima koji građanima trebaju. Umjesto suvenirnica, japanki, majica, ručnika za plažu, na Careri, glavnoj trgovačkoj ulici, otvorena je stara/nova ponuda ženske i muške konfekcije. Riječ je dakle, o prostoru bivšeg Varteksa, u koji se sada i nakon adaptacije smjestio novi dućan "Comma".
Vijest o otvaranju nove trgovine ili, kako si naši trgovci sami vole tepati "boutiqua", u turističkom grada samo po sebi nikome ne bi trebala biti previše interesantna. No, uzme li se u obzir činjenica da čitava Carera ima tek jedan ili dva branda, odnosno jednu ili dvije malo posebnije i atraktivnije ponude, stvar se bitno mijenja. Da li će i u kojem smjeru promjena ići dalje, ostaje tek vidjeti al', kako mi veli jedan poznavatelj sadašnjih prilika, sada imamo šansu za promjenom! I pri tom, dakako, ne mislimo na politiku.
Naime, poznato je i vrapcima da je prije više godina, netom prije samog uređenja Carere, napravljen plan njenog preobraženja. Trebala je to postati ugledna ulica - osvijetljena, prozračna, prohodna i dakako s najboljim izborom ponude, neovisno o njenoj namjeni. No, tržište je pokazalo (a možda dijelom i nebriga sugrađana) da je novac moćno oružje. Poslovni prostori prodavali su se, i najčešće, iznajmljivali onom tko da više. A više su dali oni koji su imali, pri čemu ih nitko nije pitao što će u tim radnjama prodavati, ni kako će svoje proizvode plasirati. A ti novi proizvodi bivahu predstavljani unutra i izvana. Na taj način mnogi su trgovački prostori iznutra postali skladišta, dok su vanjski, tj. ulični dijelovi bili izložbeni.
No, u trenutku kada je prijetilo da Carera postane najelitnija sajamska ulica Rovinja, napravljen je značajni pomak - na način da je Grad Rovinj zabranio (i to ne lijepim riječima, već kaznama) izlaganje robe na škurnicama, prozorima, improviziranim štandovima… Stvari su na taj način donekle dovedene u red.
Upravo sada bilo bi za očekivati da se starim pravilima, koja su se počela i primjenjivati - a trgovina "Comma" daje mi za pravo da to i napišem - još više ide u smjeru podizanja kvalitete ponude, odnosno njene raznovrsnosti i atraktivnosti. Svi koji čitaju natječaje, a čitaju ih mnogi, uvjerili su se da Grad Rovinj za svoje prostore koji se iznajmljuju traži jasan i konkretan sadržaj i namjenu. Čak štoviše, određuje što se u njima može prodavati. I to je dobro. Možda je to početak jednog novog prijateljstva. Između Grada i njegove građanske i turističke ponude, odnosno omjera kvalitete i sadržaja kakav Rovinj kao najturističkiji grad na Jadranu treba i zaslužuje.