istra - poželjna destinacija

Film o Istri oduševio međunarodni žiri Travel Film Festivala

| Autor: Glas Istre
(TZ Istra)

(TZ Istra)


Film Turističke zajednice Istarske županije pod naslovom "Istria – Weekend as it should be" (Istra - Vikend kakav bi trebao biti" , kojim se istarski poluotok predstavlja kao poželjna destinacija, osvojio je nagradu na međunarodnom TRAVEL FILM festivalu koji okuplja najbolje svjetske putopisne, outdoor, sportske, prirodne i avanturističke filmove.

Nastao u kreativnoj produkciji rovinjskog Studija Tumpić/Prenc, ovaj zanimljiv filmski uradak prikazuje Istru kao idealno mjesto za kratki bijeg od svakodnevice, lako dostupnu, a istodobno bogatu iskustvima, okusima i trenucima koje vrijedi doživjeti.

U fokusu priče oblikovane kroz filmski zapis je skupina urbanih profesionalaca koji vikend provode u idiličnom istarskom okruženju, daleko od stresa i užurbane svakodnevice. Uz dobro vino, društvo, glazbu i prirodu, pronalaze trenutke slobode, uživanja i povezanosti – upravo onakve "kakvi bi trebali biti". Film pritom donosi generacijsku priču o ravnoteži između ambicije i potrebe za bijegom, odgovornosti i želje za predahom, te progovara o onome što Istru čini savršenim mjestom za ponovno uspostavljanje životne ravnoteže.

(TZ Istra)(TZ Istra)

Upravo autentična poruka i suvremeni vizualni pristup donijeli su filmu status najboljeg reklamnog spota na TRAVEL FILM International Film Festivalu!
"Istria – Weekend as it should be” osvojio je priznanje žirija sastavljenog od istaknutih svjetskih redatelja, producenata i filmskih profesionalaca iz devet zemalja, od SAD-a i Kanade do Italije, Španjolske, Francuske i Japana.

Među njima su Kurt Jacobsen, autor, urednik i dokumentarist koji piše o filmu za Chicago Reader i The Guardian; Gianluca Cerasola, redatelj i producent dokumentaraca širom svijeta, prvi koji je snimao na Međunarodnoj svemirskoj postaji; Bill VanDerKloot, višestruko nagrađivani redatelj i producent, dobitnik nagrada Emmy i Peabody; te Marko i Alex Ayling poznati kao Vagabrothers, autori jednog od vodećih travel YouTube kanala s publikom u više od 140 zemalja.

(TZ Istra)(TZ Istra)

"Ova međunarodna nagrada dodatno potvrđuje uspjeh i prepoznatljivost istarske turističke promocije kroz snažnu sinergiju između filmske umjetnosti i autentičnih istarskih doživljaja", izjavio je Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istre, uz zahvalu svim suradnicima na projektu: "Koncept filma nadovezuje se na krovni slogan Istre "As it should be”, koji se kreativno prilagođava različitim doživljajima i pričama kao što su "Life as it should be", "Gourmet Getaway as it should be", "Magic as it should be" i slične. Odličnom i inspirativnom sinergijom svih autora koji su sudjelovali u njegovoj izradi, destinacijski je koncept pretočen u slikovitu filmsku priču o Istri".

Promotivni film režirao je Nevio Marasović, redatelj poznat po ostvarenjima "The Show Must Go On" (2010), "Vis-à-vis” (2013) i "Comic Sans” (2018), dok produkciju potpisuju Tiha Gudac i Vanja Vascarac.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama