To je iznimna vijest za Istru i Hrvatsku, odnosno njenu promociju na tržištima njemačkog govornog područja, jer se radi o jednoj od najcjenjenijih lifestyle revija koja se prvenstveno bavi temama vezanim uz hranu, vino i turizam, a konzumiraju je mahom čitatelji dubljeg džepa i značajnog intelektualnog profila
Falstaff magazin, Istra
Nakon gotovo tri mjeseca pregovora i isto toliko rada na samom projektu, konačno je svjetlo dana ugledalo posebno izdanje magazina Falstaff, Istrien Spezial.
Ovaj veliki projekt u cijelosti posvećen Istri na gotovo 150 stranica realiziran je u sinergiji Turističke zajednice Istarske županije i hotelskih kuća Valamar, Maistra i Arena Hospitality Group uz suradnju s PR agencijom ART Redaktionsteam iz Salzburga.
To je iznimna vijest za Istru i Hrvatsku, odnosno njenu promociju na tržištima njemačkog govornog područja, jer se radi o jednoj od najcjenjenijih lifestyle revija koja se prvenstveno bavi temama vezanim uz hranu, vino i turizam, a konzumiraju je mahom čitatelji dubljeg džepa i značajnog intelektualnog profila.
Falstaff Magazin poznat je po izvještavanju o kulinarstvu, uključujući recenzije restorana, sljubljivanju hrane i vina, a donosi i recepte te intervjue s poznatim kuharima i sommelierima i pruža detaljan pregled na međunarodnu gastronomsku scenu, ističući najnovije kulinarske trendove te stavljajući na radar ponajbolje turističke destinacije svijeta.
Uz svoju tiskanu publikaciju, Falstaff Magazin je prisutan i online putem web stranice koja sadrži članke, recenzije i dodatni sadržaj. Časopis također organizira evente posvećene degustaciji vina, kulinarske festivale i dodjele nagrada kojima se slave izvanredna postignuća u industriji hrane i pića.
Riječ je o glamuroznom specijalu koji uključuje čak 148 stranica privlačnog sadržaja s najboljom ponudom koju regija nudi.
- Fokus ovog specijalnog izdanja je posebno na okusima zemlje, ali isto tako i na okusima iz mora. Posebna pažnja posvećena je našim najznačajnijim adutima, ekstra djevičanskom maslinovom ulju, tartufima, vinu, proizvodima iz mora. Mi smo također inzistirali da se stavi naglasak na istarske destinacije, na uspješno repozicioniranje cijele destinacije s osvrtom na održiv i odgovoran razvoj. Željeli smo čitateljima Falstaffa dati do znanja da brinemo o održivom i odgovornom razvoju, da želimo sačuvati naše zelene površine, naše šume, naše more, da želimo unaprijediti protokole e-mobilityja, dekarbonizacije te nastojimo što manji footprint ostaviti na našu planetu, govoreći o ovom izdanju kazao nam je direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević.
U časopis je, dodaje, uvršten i cjelovit pregled najznačajnijih arhitektonskih dostignuća na ovim prostorima, odnosno koliko pažnje se posvećuje dizajnu etiketa, boca i ostale ambalaže, pa do složenijeg dizajna vila, boutique hotela i parkovnih sadržaja. Sve to se najavljuje već na naslovnici specijala koja poziva svoje čitatelje da u Istri uživaju u ukusnoj raznolikosti.
U tom smislu, glavni urednik i izdavač Wolfgang M. Rosam u uvodnom dijelu ističe da je Istra europsko središte stila i užitka te, parafrazirajući mudru rečenicu Winstona Churchilla "tijelu treba ponuditi nešto dobro, tako da duša želi živjeti u njemu", poziva svoje čitatelje da za to posjete upravo Istru.
Rosam nije stao na tome te je dočarao da je raj vrlo blizu i da će se posjetitelji začuditi što sve ovaj prekrasan poluotok u obliku srca ima za ponuditi, od plaža i kristalno čistog mora, zelenog zaleđa sa slikovitim selima i ukusnim kulinarskim otkrićima, do uvala za kupanje iz snova, idiličnih primorskih gradova, jedinstvenih znamenitosti, netaknute prirode i gostoljubivih domaćina.
Svoj obol dala je i glavna urednica Ilse Fischer koja je Istru interpretirala kao gurmanski raj koji miriše na tartufe, samoniklo bilje, med, bagrem u cvatu, plamteću vatru roštilja na ugljen na kojem se spravljaju meso ili riba. Dodala je također da Istra ima okus malvazije, krvavo crvenog terana, pikantnog pršuta, aromatičnih sireva, janjetine i rakova…
Najavila je ujedno da autori tekstova govore o ribarstvu, vinima "orange", modernom vinogradarstvu, arhitekturi, središtima glampinga, vrhunskim restoranima, rustikalnim konobama, prvoklasnim vinarima, maslinovom ulju svjetske klase, utočištima iz snova i prekrasnim hotelima, povijesnim i kulturnim znamenitostima i još mnogo toga. Svoj uvod zaključila je riječima da je ovo posebno izdanje izjava ljubavi prema zemlji, njenoj kulturi, kuhinji i ljudima.
Časopis je tiskan u nakladi od 80 tisuća primjeraka, od kojih će se malo više od polovice distribuirati na tržištu Austrije i to pretplatnicima časopisa te članovima Gourmet Cluba, zatim pojedinačno prodavati na kioscima i u knjižarama, zračnim lukama, kao i tijekom Falstaff vinskih događanja. Pored toga, 25 tisuća kopija bit će distribuirano u Njemačkoj i to pretplatnicima, te također putem prodajnih punktova kao što su kiosci i knjižare, u zračnim lukama i na vinskim eventima kao primjerice sajmu ProWein. Između ostalog, određena količina ostat će na raspolaganju u destinaciji.
Prema statistici, Falstaffov najširi krug čitatelja doseže do 996 tisuća ljudi, dok po objavljenom broju doseže 206.000 čitatelja. Polovica njih su muškarci, polovica žene, a 68 posto njih spada u kategoriju najviše platežne moći.