BAVARSKI VELIKAN

Nastavlja se suradnja Turističke zajednice Istarske županije i Bayerna

| Autor: Glas Istre
S nedavne utakmice Bayern - PSG (EPA)

S nedavne utakmice Bayern - PSG (EPA)


Turistička zajednica Istarske županije i ove godine nastavlja važno strateško partnerstvo s bavarskim velikanom svjetskoga glasa,  nogometnim klubom Bayern München.

Ovaj savršen primjer kobrendinga započeo je još 2018. godine i od tada Istra koristi velike komunikacijske i promotivne mogućnosti koje nudi navedeno strateško partnerstvo.

Koliko je jaka promotivna i komunikacijska mašinerija Bayerna dovoljno govori činjenica da imaju više od 360 tisuća fan klubova u svijetu, te preko 126 milijuna pratitelja na svim socijalnim mrežama, od čega 57 milijuna na Facebooku, 34 milijuna na Instagramu, te 6 milijuna na You Tubeu. Samo u Njemačkoj Bayern na raznim društvenim mrežama ima više od 9,2 milijuna fanova.

"Od danas započinje velika promo kampanja na njihovim platformama. U tu kampanju Bayern investira 200 tisuća eura, a TZ Istarske županije dodatnih 20 tisuća. Destinacijska kampanja trajat će tri tjedna. Radi jače prisutnosti, sinergijskog učinka te atraktivnosti kampanje, uključili smo i naše velike hotelijere koji su ponudili nagradni dnevni boravak. Tijekom tri tjedana promocija nagradne igre odvijat će se na više promotivnih kanala strateškog partnera i to putem banera na internetskoj stranici i aplikaciji Bayerna, banera u dva newslettera za fanove na području cijele Njemačke, putem društvenih mreža za njihove pratitelje na području Njemačke, Austrije i Švicarske, kao i putem ekskluzivnog partner mailinga na istom području. Za ovu kampanju Turistička zajednica Istarske županije izradila je poseban landing page, a dodatnu snagu i sinergiju ovoj važnoj kampanji daje činjenica da joj se pridružilo pet najznačajnijih hotelijera iz Istre kao sponzori nagrada koje obuhvaćaju pet petodnevnih boravka u hotelima s 4 zvjezdice tijekom ovog proljeća", kaže sirektor TZ-a Istre Denis Ivošević.

Inače, statistika navedenog media mixa pokazuje da internetski portal i aplikacija  Bayerna imaju 5,6 milijuna posjeta mjesečno, te da se e-newsletter šalje na 650 tisuća adresa fanova, medija i poslovnih partnera i slično, s postotkom otvaranja od čak 42 posto.

Podsjetimo da je Istra u 2022. godini bila jedina primorska županija koja je nadmašila turističke rezultate iz rekordne 2019. godine. Usporede li se pak ostvareni rezultati u Istri za vrijeme pandemijskih godina s rezultatima izravnih konkurenata na Mediteranu, može se kazati i da je Istra bila pobjednik na Mediteranu po ostvarenim fizičkim pokazateljima. Ta činjenica Istru stavlja u poziciju da se mora izuzetno dobro pripremiti za ovu turističku godinu koja će nesumnjivo biti izazovna i to po mnogim kriterijima.

Turistička zajednica Istarske županije je u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama te predstavnicima hotelijera izradila plan promocije i komunikacije za turističku 2023. godinu. Navedeni plan postao je operativan usvajanjem na Vijeću regionalne turističke zajednice, tako da su prve aktivnosti krenule s početkom ove godine.

Te su prije svega bile promotivne aktivnosti s partnerima u inozemstvu, zatim nastupi na dosad održanim sajmovima te pojedinačne promotivne aktivnosti na određenim tržištima.

Velik dio promocije Istre odvija se putem strateških partnerstava, putem cobrandinga s eminentnim medijskim kućama, putem udruženog oglašavanja te putem poticanja avio prijevoza. Upravo su strateška partnerstva jedan od značajnijih i inovativnijih oblika promocije koje Turistička zajednica Istarske županije koristi kao poseban oblik promocije.

"Umrežavanjem promotivnih aktivnosti želimo iskoristiti reputaciju naših strateških partnera, njihovu prepoznatljivost i kvalitetu, tako da se identifikacija i valorizacija velikih i poznatih brendova povezuje s Istrom i tako ugradi i dio njihove reputacije i prepoznatljivosti u brand ISTRA. Navedeni proces cross marketinga i cobrandinga u turističkoj industriji predstavlja novitet u kreiranju novih vrijednosti i identifikaciji te međusobnom umrežavanju marketinških aktivnosti kroz sinergijsko djelovanje na posebno odabranim tržištima i unutar toga posebno odabranim ciljnim skupinama", kaže Denis Ivošević.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter