VIŽINADA

Sondin edukativni program o brendiranju lokalnog proizvoda: Kako samostalno brendirati i pozicionirati vlastiti OPG, obrt i tvrtku

Tijekom dva mjeseca na radionicama su mladi imali priliku na realnom primjeru učiti o važnosti i načinima razvoja brendova, kako bi im se u konačnici omogućilo stjecanje znanja o produkciji kreativnih rješenja, radu na prepoznatljivosti brenda i tržišnom pozicioniranju, a koja im mogu pomoći pri plasmanu vlastitih proizvoda i usluga na tržište

| Autor: Glas Istre
Podršku projektu dali su mentori, nagrađivani stručnjaci iz područja dizajna i komunikacija

Podršku projektu dali su mentori, nagrađivani stručnjaci iz područja dizajna i komunikacija


U posljednjem kvartalu ove godine, u prostorima Sonda Kreativnog centra u Vižinadi održan je program edukativnih radionica koje su se provodile tijekom dva mjeseca s ciljem da mladima pruže priliku da na realnom primjeru uče o važnosti i načinima razvoja brendova, kako bi im se u konačnici omogućilo stjecanje znanja o produkciji kreativnih rješenja, radu na prepoznatljivosti brenda i tržišnom pozicioniranju, a koja im mogu pomoći pri plasmanu vlastitih proizvoda i usluga na tržište.

Osmišljavanje brenda

Za sudjelovanje u programu nije bilo potrebno predznanje, niti prethodno iskustvo, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad. Program je podrazumijevao sedam faza tijekom kojih se prolazilo kroz kreativne i praktične procese - od istraživanja i postavljanja koncepta do osmišljavanja dizajna i strateškog pozicioniranja na društvenim mrežama te promocije. Za praktični rad je ciljano izabran stvarni lokalni proizvod kako bi sudionici Nikolina Ritossa, Ivan Bottezar, Kristina Ferenac, Lidia Legović, David Legović i Judit Dudas, radili na realnom rješenju te kako bi im se na taj način omogućilo bolje razumijevanje stečenih znanja i vještina i njihova daljnja primjena.

Konkretan zadatak koji je postavljen pred sudionike odnosio se na osmišljavanja krovnog brenda za vina Vižinade, a tijekom cijelog procesa vođena su različita istraživanja, upriličen je posjet vinarima, odrađen je proces osmišljavanja kreativnog koncepta kroz idejna i izvedbena rješenja uz mentorstvo stručnjakinje za strateško pozicioniranje te komunikacijska strategija za društvene mreže. Svoje rješenje polaznici su naposljetku predstavili lokalnim vinarima koji su ga s oduševljenjem prihvatili. Sukladno daljnjim dogovorima s predstavnicima lokalnih vinarija, u planu je implementacija projekta tijekom narednih šest mjeseci.

- S obzirom na to da su predavači i njihov način poduke vrlo interesantni te nam pružaju odmak od tradicionalne uloge nastavnika, strukturirana i ciljno orijentirana komunikacija koja podrazumijeva osobno i aktivno zalaganje svakog sudionika te interaktivne metode poučavanja bila su osnovna obilježja ove radionice. Stečena znanja ću svakako primijeniti i prilikom stvaranje vlastitog brenda. Preporučam svima koji su zainteresirani da sudjeluju na budućim Sondinim radionicama, istaknula je Lidia Legović, jedna od polaznica radionica.

Novi imidž

Judit Dudas, sudionica programa, tvrdi kako su je timski rad i sudjelovanje u programu inspirirali za vlastite nove ideje, a s njom se složio i Ivan Bottezar.

- Sudjelovanjem u projektu jako sam zadovoljan jer sam dobio znanja o tome kako mogu predstaviti svoj OPG, dati mu novi imidž kojim ću privući novo tržište i potaknuti potražnju za našim uljem, rekao je Bottezar.

Mentorsku podršku u cijelom projektu pružali su Jelena Fiškuš i Sean Poropat, kreativni direktori i višestruko međunarodno nagrađivani stručnjaci iz područja dizajna i komunikacija iza kojih je već gotovo 20 godina rada na području osmišljavanja i razvoja brendova. U Sonda kreativnom centru, program su u suradnji provele Udruga Sonda za promicanje kreativnosti, edukaciju i razvoj lokalne zajednice te Zajednica Talijana Vižinada u okviru natječaja „Mali projekti za bolje sutra“ uz financijsku potporu Zaklade Istra iz sredstava Fonda gradova i općina.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter