(Hina/EPA)
Kao najveći problem u gradu Varaždinu 62,3 posto građana navodi bale u Brezju, pokazalo je istraživanje Agencije Promocija Plus, izvijestila je u utorak Gradska uprava.
Između 15 ponuđenih najvećih gradskih problema dominirale su teme vezane uz balirani otpad u Gospodarskoj zoni Brezje kao projekt koji bi trebalo provesti u budućnosti.
Na drugom mjestu je visina komunalne naknade i cijena odvoza otpada (za 16,5 posto građana od ukupnog uzorka), a slijede odnosi među političarima, svađe i prepucavanja (za 16 posto građana), "Kućanska rampa" (15,9 posto) i sustav prikupljanja i gospodarenja otpadom (za 15,1).
Veća koncentracija izbora za najveći problem grada zabilježen je za stanje cesta i održavanje gradskih ulica (12,8 posto građana), te sustav parkiranja i nedostatak parkirnih mjesta (12,1 posto).
U posljednjih godinu i pol najveći dio građana je kao najvažniju odluku odabrao raspisivanje i provedbu javnog natječaja za uklanjanje bala iz zone Brezje, a slijedi povećanje naknada za umirovljenike te besplatni topli obroci za školarce i školski psiholozi.
Također, svaki peti građanin smatra nužnim obnovu vrtića, a od planiranih projekata u narednoj godini najveća podrška zabilježena je za projekt uklanjanja bala iz zone Brezje i aktiviranje poslovne zone, odnosno 62,6 posto građana.
Zadovoljni uređenim parkovima, nezadovoljni upravljanjem parkingom
Dio građana smatra da je nužno povećanje božićnica i uskrsnica za umirovljenike, izgradnja novog vrtića Hrašćica, rješenje za Kućansku rampu/podvožnjak Supilova – Wissertova, besplatan produženi boravak u školama, izgradnja stanova za mlade za povoljni najam, povećanje naknade za novorođenčad na tisuću eura, dogradnja III. i VII. Osnovne škole, postavljanje polupodzemnih spremnika za otpad u cijelom gradu.
Zadovoljstvo radom gradskih službi, komunalnih usluga i usluga trgovačkih društava građani su ocjenjivali za 15 područja. Najveća razina zadovoljstva zabilježena je za uređenost parkova i zelenih površina te radom Gradske knjižnice i čitaonice s preko 70 posto.
Više od dvije trećine zadovoljstva među građanima zabilježeno je u područjima čistoće gradskih ulica i trgova, turističkih manifestacija, te glazbenog i kulturnog programa.
Iznad 60 posto zadovoljstva radom zabilježeno je za rad Gradskog muzeja Varaždin i usluge Termoplina. Još su dva područja zabilježila razinu zadovoljstva radom iznad 50 posto, a riječ je o uslugama Varkoma i odvozu otpada.
Najveća razina nezadovoljstva zabilježena je za sustav upravljanja parkingom, odvoz otpada, rad gradskih službi i službenika i rad Gradskih bazena.
Istraživanje zadovoljstva građana Gradskom upravom provedeno je tijekom 30 dana u studenom i prosincu na tisuću ispitanika metodom prikupljanja podataka telefonskom anketom.