(Hina/EPA)
U sklopu projekta Riječke gastronomske luke, koju provode Turistička zajednica Grada Rijeke i partneri, u srijedu je prvih 25 riječkih restorana proglašeno gastronomskim lukama te im je dodijeljeno 39 titula gastronomskih luka u devet glavnih kategorija.
Riječkim gastronomskim lukama proglašeni su restorani prema ponudi i ambijentu koji nude, u skladu sa simbolikom i brendom lučkog grada.
Restorani su, prema kategorijama, razvrstani u Luke lokalnih namirnica, Ribarske luke, Veganske luke, Poslovne luke, Romantične luke, Obiteljske luke, Luke za vinske entuzijaste, Pivske luke te u Luke posebnosti, kao što su primjerice Frankopanska, Bezglutenska, Napolitanska luka, Luka za poslovne doručke ili Kineska luka.
Riječ je o projektu najavljenom u veljači, a provodi ga TZ Grada Rijeke u suradnji s riječkim poduzećem Abisal, Klub Gastronaut.
Ciljevi projekta su povezivanje ugostiteljskih objekata prehrane s marketinškim potencijalom - izgradnja gastronomskog brenda koji se nadovezuje na brend grada Rijeke kao lučkog grada te podrška u profiliranju ugostiteljskih objekata i povećanje kvalitete i prepoznatljivosti riječke ugostiteljske ponude.
Gradonačelnik Marko Filipović ocijenio je da je novi brend Riječke gastronomske luke važan iskorak u profiliranju i razvoju gastronomske scene, neizostavnog dijela ponude Rijeke kao cjelogodišnje turističke destinacije
Direktor TZ Grada Rijeke Petar Škarpa zahvalio je svima, a posebno Karin Mimici iz kluba Gastronaut, idejnoj začetnici projekta. Kazao je i da će građani i gosti sada lakše moći odabrati ugostiteljske objekte koji će najbolje zadovoljiti njihove želje i očekivanja.
Voditeljica projekta iz tvrtke Abisal, Klub Gastronaut, Karin Mimica istaknula je da su nastojali kreirati projekt u kojem će se u sklopu Rijeke kao lučkog grada punog raznolikosti, pronaći i ugostitelji, svaki sa svojim identitetom, a gostima olakšati snalaženje u raznolikoj ponudi.