30. lipnja

PEGGY GOU Otvara Pula Music Week u Areni. Početak uz najcool DJ-icu na svijetu

Popularna je među modnim jet-setom, na njene nastupe dolazi gomila top-modela iz Milana, Berlina, Pariza, pokrenula je svoju modnu marku, a u njenom nastupu će ljubitelji takve vrste glazbe moći uživati zadnjeg dana tekućeg mjeseca

| Autor: Milan Pavlović
DJ Peggy Gou (foto: Press)

DJ Peggy Gou (foto: Press)


Za Peggy Gou, jednu od najpopularnijih svjetskih DJ-a kažu da je najposebnija osoba na međunarodnoj sceni elektronske glazbe.

Popularna je među modnim jet-setom, na njene nastupe dolazi gomila top-modela iz Milana, Berlina, Pariza, pokrenula je svoju modnu marku, a u njenom nastupu će ljubitelji takve vrste glazbe moći uživati zadnjeg dana tekućeg mjeseca.

Točnije, bit će to u četvrtak, 30. lipnja u pulskoj Areni u sklopu Secret Project Pula Music Weeka. Južnokorejska zvijezda i producentica Peggy Gou koja godinama živi u Berlinu postala je planetarno poznata ljubiteljima elektronske glazbe zahvaljujući njenoj prvoj uspješnici "Makes You Forget" s kojom je 2018. uspješno uplovila u umove obožavatelja ovog glazbenog žanra. Njezin inovativni zvuk, koji ona naziva 'K-house' - kao aluziju na popularni K-pop - odigrao je veliku ulogu u ostvarenju njezinog uspjeha, kao i u kontekstu njezinih modnih dostignuća.

Peggy Gou je nadaleko poznata ikona stila. Predstavlja novu generaciju DJ-a koji se više ne stapaju u tamu noćnih klubova, već slave stilski neobične izglede i koriste ih kao sastavni dio kreiranja imagea tijekom svog nastupa.

Odrasla je u Incheonu u Južnoj Koreji i ponosna je na svoje naslijeđe. Upravo iz tog razloga su tekstovi njenih pjesama na korejskom. Često kombinira europsku i korejsku kulturu i jako je ponosna na to. Sama je isticala kako mnogi Korejci smatraju da je potrebno otići u inozemstvo i postati što je više moguće Europljanin ili Amerikanac. I da je to jedini način kako ostvariti uspjeh.

No, ona je ostala svoja. Rano je otišla iz domovine, ali je uvijek širila kulturnu vrijednost podneblja iz kojeg dolazi i to uspješno prenosi u svojim pjesmama i spotovima.

Tijekom studija na London College of Fashion, htjela je postati dizajnerica, zatim fotografkinja, a onda se prebacila na styling. Iako je mijenjala afinitete i stilove, samo je jedno u njoj bilo konstantno - glazba. U to vrijeme je puno izlazila i odlazila na sve značajnije nastupe DJ-a elektronske glazbe. Potom je upoznala producenta iz Južne Afrike koji je na Facebooku vidio njeno opsesivno skupljanje glazbe i pitao je želi li naučiti više o produkciji. Nebrojeno puta je istaknula kako je od tog trenutka njeno srce počelo brže kucati.

Jako puno je naučila o elektronskoj glazbi zahvaljujući Berlinu i njegovoj supkulturi. Berlin, koji je jedan od glavnih centara i neokrunjena prijestolnica europskog techna, bio je njezina glazbena škola.

"Grad me puno naučio. Tamo sam se pronašla kao glazbenik. Mnoge noći provedene u techno noćnom klubu Berghain, moj rad u prodavaonici ploča, umjetnici koje sam upoznavala - sve sam upijala kao spužva."

Dugo se borila sa svojom ljubavlju prema modi, a danas je to tajna njezina uspjeha. Zbog svoje modne pozadine osjećala je da je shvaćaju manje ozbiljno. Ali u nekom trenutku je pomislila: "Volim odjeću i obuću i to ne želim skrivati. Želim biti ono što jesam."

Danas je smatraju jednom od predvodnica borbe protiv seksizma u glazbenoj industriji. Za sebe kaže kako je prvenstveno glazbenik, a tek onda žena. Na Instagramu je prati više od 2,5 milijuna pratitelja, a naučila je ne pridavati previše važnosti komentarima na društvenim mrežama.

"U nekom trenutku se morate prepustiti i samo reći: 'hebi ga!' Pronašla sam smisao u dokumentarcu 'Posljednji ples' o Michaelu Jordanu. Savršeno pokazuje koliko je bio uspješan, a ponajprije jer je živio u trenutku i nije trošio energiju na stvari koje su bile izvan njegove kontrole. Pokušavam se i toga držati. Važno je znati svoju istinu."

"Gou-mania" je fandom koji se rijetko nalazi među DJ-ima. Kada se prvi put pojavila na naslovnici časopisa Mixmag, u tekstu je pisalo 'Dobro došli u doba Gou-manije'. Od tada njeni obožavatelji koriste tu riječ na društvenim mrežama. U glazbenom svijetu elektronike je rijetkost da publika izvikuje ime umjetnika. Peggy Gou se to redovito događa.

Susret s Virgilom Ablohom 2019. doveo ju je do pokretanja vlastite modne marke Kirin, nazvane po korejskoj riječi za žirafu, koja je njezina omiljena životinja. Upoznali su se na događaju na kojem su oboje DJ-irali, a zatim su stupili u kontakt s modnom tvrtkom New Guards Group, čiji je dio brend Virgila Abloha Off-White. Na prvom sastanku su je pitali za koga bi željela dizajnirati na što je samouvjereno rekla: "Za sebe, naravno." Bio je to jedini logičan odgovor.

Ovu živopisnu i u svakom slučaju "drugačiju" glazbenu umjetnicu nipošto ne smijete propustiti. "Postanite i vi dio Gou-manije i osigurajte si nezaboravan doživljaj u Puli na njenom nastupu u pulskoj Areni u sklopu Pula Music Weeka", poručuju organizatori.

Ulaznice za ovogodišnji Secret Project Pula Music Week mogu se nabaviti putem Eventim.hr i ticketshop.hr-a. Sve dodatne informacije o ulaznicama i ostalim detaljima festivala dostupne su na web-stranici www.pulamusicweek.com.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter