Utrka za Cesaricu

Kome ide hit mjeseca rujna? Favoriti publike su Nina Badrić, Hrvatske Ruže i Miroslav Škoro

| Autor: Glas Istre
(Snimio Mario Poje)

(Snimio Mario Poje)


U utrci za Cesaricu – Hit mjeseca rujna, publika ovoga puta bira između tri snažne pjesme koje su obilježile proteklo razdoblje: “Alive” Nine Badrić, “Na kamenu rođen” Hrvatske Ruže ft. Josip Ivančić i “Godina je previše” Miroslava Škore.

Glasovanje će trajati dva tjedna, a svoj glas za Hit rujna možete dati do 17. listopada u ponoć i to putem Facebook stranice Cesarica, Cesarica Viber chatbota, putem portala Glazba.hr te na službenoj stranici cesarica.org.
 
Kome će pripasti Cesarica za Hit rujna biti će objavljeno 21. listopada.

"Alive" - Nina Badrić

Jedna od najvoljenijih pop diva regije, Nina Badrić, u svom novom glazbenom poglavlju donosi pjesmu “Alive”. Ova moćna balada, koja već neko vrijeme osvaja publiku, najavljuje i novi album “Moji ljudi”. 

Nina ponovno potvrđuje status glazbenice čije pjesme ostavljaju dubok trag – elegancijom, emocijom i bezvremenskim stilom. “Alive” odiše univerzalnom porukom nade i snage, a publika je dočekala s oduševljenjem, što potvrđuje i sve veći broj pregleda (preko 400.000 na YouTube-u) i preslušavanja (preko 64 tisuće na Spotifyju), a te su joj brojke osigurale nominaciju za Hit rujna.

"Godina je previše" - Miroslav Škoro

Miroslav Škoro, kantautor čija glazba već desetljećima prati živote generacija, predstavlja novu pjesmu “Godina je previše”. Riječ je o emotivnoj pjesmi koja donosi prepoznatljivog Škoru – snažne stihove, melodiju koja dira i poruku s kojom se mnogi mogu poistovjetiti.

Pjesma je u kratkom vremenu pronašla svoj put do publike i ponovno potvrdila da je Škoro uvijek aktualan. S više od 370.000 preslušavanja zaslužila je nominaciju za Hit rujna.

"Na kamenu rođen" - Hrvatske ruže ft. Josip Ivančić 

Snažna pjesma “Na kamenu rođen” u izvedbi Hrvatskih Ruža i Josipa Ivančića odmah je osvojila srca publike. 

Prepuna emocije i domoljubnog naboja, pjesma donosi moćan spoj vokala i teksta koji evocira ljubav prema zavičaju i korijenima. Na prvu ju je publika prihvatila kao himnu koja nosi duh zajedništva i pripadnosti, a upravo zbog toga i zbog više od 1.500.000 pregleda na YouTube-u te više od 74 tisuće preslušavanja na Spotifyju se ponovno našla među prijedlozima za Hit mjeseca.

Sada je na publici da odluči koja će od ovih pjesama ponijeti titulu Hita mjeseca rujna i time ući u završni krug za prestižnu nagradu Cesarica – hit godine.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama