gates of agartha

FOTO / Kamenolom Cave Romane drugu godinu zaredom ugostio masovni party: Više od pet tisuća partijanera ušlo u "drugi svijet"

| Autor: Mihael Stojanović


Agartha, u mitologiji, podzemno je kraljevstvo smješteno duboko ispod površine Zemlje, a legende ju opisuju skrivenu civilizaciju koja posjeduje naprednu mudrost i tehnologiju.

Ulazi u ovaj tajanstveni svijet navodno su raspodijeljeni diljem planete - stoga, Istra, sa svojom bogatom poviješću, dočarala je posjetiteljima misterij ovog svijeta putem glazbene manifestacije u kamenolomu koji je korišten još u antičko doba za gradnju pulskog Amfiteatra.

Cave Romane bio je tako "ulaz" u mitsku Agarthu tijekom dva dana, u petak i subotu, uz prvu večer, Day Zero, koja je novina ove godine. Naime, Festival je počeo već proteklog četvrtka svojevrsnim Welcome partijem u pulskom Kaštelu na kojem su nastupili Ace Brothers, Jamie S i Zoe Dona.

Party do 7 ujutro

U Cave Romane, na 50-metarskom zidu prikazivane su live projekcije generirane u stvarnom vremenu pomoću umjetne inteligencije. DJ je nosio specijalni headset koji je bilježio moždane frekvencije, a one su se odmah prikazivale na zidu antičkog kamenoloma.

Drago Vukelić, jedan iz redova hrvatskih organizatora, izjavio je da je to bio prvi put da se nešto ovakvo izvelo u svijetu elektronske glazbe. Pritom je naglasio da je za realizaciju projekta zaslužan Ouchhh studio, pionir u stvaranju "data" slika i skulptura, umjetne inteligencije i mappinga.

- Do sada su radili s vinilom, a sada prvi put koriste ovu tehnologiju u kombinaciji s elektronskom glazbom, što pruža jedinstvenu priliku za doživljaj inovacije u umjetnosti i tehnologiji, otkriva Vukelić, koji smatra impresivnim i to da 70 posto posjetitelja dolazi iz inozemstva, uključujući Tursku, Izrael i države na kontinentu Amerike. Manifestacija daje značajnu promociju Hrvatskoj, jer mnogi od tih gostiju prvi put posjećuju našu zemlju, smatra.

Prve večeri nastupili su Adriatique i Seth Troxler (poznati i hrvatskoj publici koja ih je ispratila dugim ovacijama), a također i TSHA, Miguelle & TONS te hrvatski DJ Yakka. Drugog dana festivala nastupili su Bedouin, Dixon, Vintage Culture, Avantgart Tabldot te hrvatska DJ legenda Felver.

Partyji traju otprilike do 7 ujutro. Art Department je podigao atmosferu svojom pjesmom "Catch You By Surprise" koja ima gotovo 70 tisuća Shazama, dok su pjesme koje su se svirale na kaštelu imale između skromnih 30 do 50 Shazama (Shazam je aplikacija za prepoznavanje glazbe, op.a.).

Iako su cijene hrane za festivalu bile "festivalsko-pristupačne", poput raznih burgera za 14 eura, uključujući i "Istrian Ombolo Burger", cijene pića bile su astronomske. Tako je 0,03 L vodke stajalo između 7,5 i 12 eura, 0,5 L vode 4 eura, dok su kokteli bili "najpovoljniji" s obzirom na omjer količine i cijene – 0,3 L za 15 eura (nije poznato je li to doza sa ili bez leda).

Cjenovne "deračine"

Posjetitelji manifestacije imali su također priliku upoznati se s dizajnerima koji su predstavili svoje, po njihovim riječima; jedinstvene proizvode i brandove. Većina kolekcije uključivala je ručno izrađene komade odjeće i dodatke koji su odražavali umjetnički izraz, a još više i paprene cijene kojima su željeli pokazati jedinstvenost.

Unatoč visokim cijenama, interes za ove proizvode bio je, kako su rekli svi ispitani dizajneri, "velik" no to nismo mogli potvrditi. U šali smo priupitali jednu dizajnericu je li joj Donatella Versace pomogla u dizajnu, na što je ona zbunjeno odgovorila da ne zna tko je ona. Ipak bitno "da su cijene tu" "kao da je dizajnirala u suradnji s Versace.

Ezgi iz Turske predstavila je svoj brand Luficial.

- Ovo su dizajneri komadi odjeće i svaki komad je jedinstven i neponovljiv. Dolaze iz Turske, a tkanina je odabrana iz različitih gradova. Cijena ovisi o tkanini i dizajnu te je li namijenjena muškarcima ili ženama, pojasnila je Ezgi.

Cijene kreću od 75 eura, a jedan komad tkanine stajao je nevjerojatnih 1000 eura za komad odjeće čiji je cilj stilom podsjetiti na tepih. Luficialov osnovni kimono košta 150 eura, dok je cijena za uobičajene modele 220 eura.

Firat je osmislio svoj brand, OFT - "Outside of time", a fokusira se na zaštitu sluha - štiti ljude od glazbene buke te kaže kako se radi o vrlo inovativnom proizvodu.

Zaštita sluha i budućnosti

- Stvorio sam nakit koji se pričvršćuje na čepiće za uši, pomažući plesačima na rejvovima da ostanu sigurni dok se zabavljaju i prepuštaju glazbi. Ovaj komad nakita pomaže da ostanete sigurni, štiti vaš sluh i vašu budućnost.

Izgleda moderno i stilizirano te vam pomaže da ne izgubite svoje čepiće za uši, kaže kreator dizajnerskih, "150 eura" vrijednih, čepića za uši. Kazao je kako je to njegova ideja, a djeluje i posluje sam u Portugalu te obilazi različite festivale i organizira mnogo pop-up događaja u Portugalu, a nedavno i u Njemačkoj.

- Ljudi ovu nakit-inovaciju doživljavaju vrlo pozitivno, kazao je te zaključio na kraju kako ovaj nakit ima funkciju koju drugi nakit nema. Firat je nadodao da želi dokazati svoju izvrsnost kao dizajner visokim cijenama, ističući da kupcima ta cijena - nije skupa.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter