DANI OTVORENIH VRATA PORSCHE ISTRA

U MODI JE URBANI SUV: Veliko zanimanje kupaca za T-Roc, T-Cross i Tiguan, a mnogi žele isprobati Kodiaqa i Karoqa i Kamiqa

| Autor: Milan PAVLOVIĆ
Novi Volkswagenovi modeli pravi su bum na tržištu (Dejan ŠTIFANIĆ)

Novi Volkswagenovi modeli pravi su bum na tržištu (Dejan ŠTIFANIĆ)


Volkswagenov model T-Roc bio je pravi bum kad se pojavio na tržištu. Jedan je od naših top modela i danas. Veliko zanimanje vlada i za zatim T-Cross koji se na tržištu pojavio nedavno, kao i naravno Tiguan koji ne zaostaje za prodajom. Što se tiče Škode puno ljudi htjelo je sjesti i isprobati Kodiaq kao najveći model, zatim Karoq i naravno Kamiq, urbani gradski SUV koji nam je predstavljen ovaj mjesec," kaže Berek

Prošli su još jedni Dani otvorenih vrata Porsche Istre tijekom kojih je više stotina posjetitelja obišlo Volkswagen i Škoda prodajne salone koji se nalaze u Industrijskoj ulici u Puli. Upoznali su se s ponudom i imali su priliku isprobati najnovije modele koji se nalaze u ponudi ove auto kuće. Podružnica Porsche Istra u Puli djeluje od konca 2017. godine, a u prodaji zastupaju marke VW, VW gospodarska vozila, Škoda i rabljena vozila pod brendom DasWelt Auto.

Stoga su Dani otvorenih vrata bila dobra prilika da se uz profesionalnu i stručnu pomoć jednostavno i brzo dobiju sve najvažnije informacije o vozilima iz palete ponude VW koncerna, da se iskoriste pogodnosti koje su tijekom tih dana bile pripremljene kupcima nekog od modela, ali i jednostavno da se polako rezimira jedna poslovna godina u Porsche Istri koja se bliži kraju, a tijekom koje je, kao i svake godine, iz Volkswagena stizalo mnoštvo zanimljivih i uzbudljivih vijesti i najava.

Dobri rezultati prodaje

- Nakon dvije godine poslovanja Porsche Istre na ovom području moram priznati da smo zadovoljni rezultatima s obzirom da smo uspjeli realizirati sve ciljeve koje smo si prilikom dolaska u Pulu postavili. Što se tiče samog brenda, da li VW ili Škoda, rezultati idu u planiranom smjeru i oba brenda bilježe rast. Istra općenito kao tržište i udjeli koje smo kao brendovi imali na tom tržištu bili su puno manji od udjela koje su s tim brendovima ostvarivali na razini čitave Hrvatske. Cilj našeg dolaska bio je te trendove u Istri promijeniti i na dobrom smo putu da u tome uspijemo, komentirajući poslovanje kazao nam je Hrvoje Berek, voditelj podružnice Porsche Istra.

Što se tiče 2019. godine, kaže, oba segmenta SUV ponude je taj koji je trenutno IN i koji raste ne samo u Hrvatskoj već i na ostalim tržištima.

- Veliko zanimanje na Danima otvorenih vrata privlači T-Roc koji je bio pravi bum kad se pojavio na tržištu i koji je jedan od naših top modela i dan danas, zatim T-Cross koji se na tržištu pojavio nedavno, kao i naravno Tiguan koji ne zaostaje za prodajom. Što se tiče Škode puno ljudi htjelo je sjesti i isprobati Kodiaq kao najveći model, zatim Karoq i naravno Kamiq, urbani gradski SUV koji nam je predstavljen ovaj mjesec," kaže Berek.

Škodina vozila su najbolji omjer uloženog i dobivenog (Dejan ŠTIFANIĆ)

Svi ti modeli tijekom Dana otvorenih vrata nalazili su se u salonima i posjetitelji su ih imali prilike razgledati i isprobati. Mogli su uz to dobiti sve potrebne dodatne informacije, a ukoliko su se odlučili na kupnju i "ugrabiti" dodatne prilike koje su se tih dana nudile poput poklon police od automobilske odgovornosti, mini kasko osiguranja i poklon set zimskih guma što je kupce posebno razveselilo s obzirom da za koji dan kreće zakonska obaveza vožnje s zimskom opremom na mnogim cestama izvan Istre, a onda uskoro i sezona skijanja.

Pregled vozila za 1 kunu

Osim montaže zimskih guma pred razdoblje zime i nižih temperatura vrijeme je i za svojevrstan "sistematski pregled" limenih ljubimaca koje je svakako pametno pregledati i pripremiti za režim vožnje koji ih u tom dijelu godine očekuje. U salonima Porsche Istre, ne samo tijekom Dana otvorenih vrata, već i inače, jest "pregled vozila za jednu kunu" tijekom kojeg se vozilo pregleda u 18 točaka i vlasniku da informacija u kojem je stanju, odnosno savjeti što bi eventualno trebalo mijenjati. U narednom razdoblju kreću i tradicionalne zimske akcije kroz koje se nude mnoge povoljnosti po pitanju nabavke zimske opreme od zimskih guma i metlica brisača, do tekućine za stakla namijenjene korištenju na niskim temperaturama, antifriza, strugalica za led, raznih sprejeva za brave i još mnogo toga što je dobro imati uz sebe u automobilu tijekom tog razdoblja.

Uz prodaju novih modela u salonima Porsche Istre bave se i procjenama, otkupom i prodajom rabljenih vozila, a radi se o stalnoj ponudi u kojoj se može u svakom trenutku pronaći više od 500 rabljenih vozila.

- Kroz pet poslovnica Porsche Inter Auta u Hrvatskoj u ovom trenutku ta brojka je i daleko veća, odnosno imamo oko 1.300 rabljenih vozila koja možemo ponuditi kupcima i koja se nalaze na lageru. U takvoj ponudi zbilja za svakoga možemo pronaći ono što traži, bitno je da dođe kod nas s idejom, a mi ćemo se potruditi, pronaći mu i u Pulu dovesti taj auto kakav je poželio. Sva rabljena vozila su nakon otkupa od prijašnjih vlasnika pregledana i servisirana, imaju garanciju koja vrijedi za 15 tisuća kilometara, te ono što posebno volim naglasiti - za sve što je potrebno, mi smo uvijek tu," kaže voditelj Porsche Istre Hrvoje Berek.

Sasvim nova Škoda

Promocijom i prodajom automobila pod prepoznatljivim logom škode zadužen je Roland Fable, voditelj prodaje marke Škoda. Radi se o brendu koji je u memoriji starijih generacija svakako vezan uz neka davna vremena, no osim imena današnja Škoda malo što još ima zajedničkog sa doživljajem Škode iz druge polovice prošlog stoljeća.

- Što se tiče Škode ona definitivno danas nije ono što je nekad bila. Vozila pod tom oznakom u novije su vrijeme činila značajne korake naprijed u tehnologiji, dizajnu i kvaliteti materijala, tako da se radi o automobilu za kojim volim kazati koji u odnosu na sve ostale automobile koji se nalaze na tržištu daje najbolji omjer uloženog i dobivenog," kaže Fable. U 2019. godini Škoda je lansirala dva potpuno nova modela u kojima su se pojavile tehnologije koje se prije toga nisu koristile u Škodinim vozilima, a radi se o modelima Scala i Kamiq. Automobili su to o kojima će se s obzirom da su se tek pojavili na tržištu sigurno puno pričati i tijekom naredne godine, a svi oni koji su iz bilo kojeg razloga propustili priliku da to učine na Danima otvorenih vrata mogu se s tim, ali i svim ostalim vozilima svakog radnog dana upoznati Volkswagen i Škoda prodajnim salonima u Puli.


Podijeli: Facebook Twiter