Kalorijska vrijednost

Vjerovali ili ne, postoji najbolje vrijeme za pojesti jogurt ako želite smršaviti

| Autor: Šarlota Brnčić
Ilustracija (Pixabay)

Ilustracija (Pixabay)


Najbolje vrijeme za jedenje jogurta je doručak na prazan želudac, jer jutro je vrijeme kada probiotici ili dobre bakterije iz jogurta stižu do debelog crijeva.

Osim toga, pruža dobar izvor proteina, kalcija, vitamina B i fosfora te smanjuje upalu, poboljšava probavu i smanjuje rizik od pretilosti, Crohnove bolesti, ulceroznog kolitisa i drugih gastrointestinalnih bolesti.

Dakle, najbolje vrijeme za jesti jogurt je ujutro i na prazan želudac.

Međutim, to se ne preporučuje osobama koje su sklone kiselosti ili imaju druge gastrointestinalne smetnje.

Na prazan želudac, fermentirani mliječni proizvodi, uključujući i jogurt, proizvode klorovodičnu kiselinu koja ubija bakterije mliječne kiseline u jogurtu i uzrokuje kiselost.

Nadalje, trebali bi ga izbjegavati osobe koje ne podnose laktozu i dijabetičari, osobito ako sadrži puno šećera.

Jesti jogurt prije ili poslije jela?

Ne preporučuje se konzumiranje jogurta prije obroka jer je razina želučane kiseline izrazito visoka kada smo gladni.

Jogurt, inače, sadrži puno mliječnih kiselina koje ubijaju kiselinu u našem želucu i značajno smanjuju dobrobiti za zdravlje.

Proteini u jogurtu učinit će da se brzo osjećamo siti i, posljedično, pokvariti glavni obrok.

Možemo li jesti jogurt na kraju obroka ? Odgovor je da. Poželjno je pojesti jogurt kao desert 1-2 sata nakon jela.

Ne samo da je želučani sok razrijeđen, već je i sadržaj kiseline u želucu dovoljno nizak da omogući razvoj mliječne kiseline.

Ipak, nije preporučljivo jesti jogurt odmah nakon obroka ili kao desert čim završite s jelom, jer sadržaj kalorija nije nizak.

Trebamo li jesti jogurt kao međuobrok?

Jogurt kao međuobrok nije zdrav samo za našu težinu, već je dobar i za naše raspoloženje.

Naime, konzumiranje jogurta ima učinak usporediv s onim čokolade, jer se osjećamo sretno i dobro raspoloženo.

Možete li jesti jogurt navečer?

Gubitak mišića može se dogoditi kada naše tijelo miruje, na primjer kada idemo u krevet.

Proteini u jogurtu, s druge strane, pomažu u rastu nemasne mase.

U usporedbi s drugim slatkim grickalicama i nezdravom hranom, jogurt je puno zdraviji izbor za kasnonoćni međuobrok.

Također, budući da je jogurt bogat kalcijem, dobro ga je jesti nakon ponoći, kada je razina kalcija u tijelu najniža.

Zbog toga je, ako smo gladni noću, najbolja alternativa junk foodu.

Međutim, imajte na umu da svi jogurti nemaju isti nutritivni sadržaj; savjet je da uvijek birati proizvode bez šećera.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Forum
Pula: Forum

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini