(Snimio Milivoj Mijošek)
Je li Hrvatska kao turistička destinacija skupa i što nas u turizmu očekuje ovog ljeta bila je tema emisije Otvoreno. Hrvatska se prezentira u svijetu kao zemlja koja nudi dobar odnos cijene i kvalitete, no i premijer Andrej Plenković poručio je nedavno da i drugi imaju more te da svi u turizmu budu pametni s cijenama.
Hrvatska ima široku lepezu zemalja odakle nam dolaze gosti.
- To znači da smo interesantni, da smo jedna od najpoželjnijih destinacija, da smo prisutni na tržištu kroz brojne marketinške aktivnosti, kampanje, suradnje i sve ono što radimo u kontekstu promocije Hrvatske kao cjelogodišnje i kvalitetne turističke destinacije, kaže direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Direktor Hrvatske udruge turizma Veljko Ostojić ističe da i konkurencija ozbiljno radi.
- Dobro smo čuli poruke koje su nam upućene, no hrvatski hoteli su prošle godine u odnosu na pretprošlu poskupjeli svega 1,9 %, kaže te navodi podatak da su hrvatski hoteli s pet zvjezdica prošle godine 15. kolovoza bili popunjeni 96,5 %, a kampovi s pet zvjezdica bili su popunjeni 100 %.
- To znači da tržište prihvaća ove cijene koje nudimo u odnosu na kvalitetu koju nudimo, zaključio je Ostojić.
Potpredsjednik Hrvatske obrtničke komore za sektor ugostiteljstva i turizma Joso Smolić ističe da gosta u Hrvatskoj čeka prvenstvenog kvaliteta, sigurnost i prepoznata destinacija. Smatra da su naše cijene u ugostiteljstvu, bar za sada, ostale na razini od prošle godine.
- Omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj u odnosu na Španjolsku, Grčku, Francusku, Italiju, kao naše najveće konkurente, s obzirom na naše interne analize, ali i istraživanja koja pratimo na globalnoj razini, govori u prilog tome da je Hrvatska još uvijek, generalno gledajući, cjenovno konkurentna zemlja, naglasio je Staničić.
Čeka nas jedno vruće ljeto i intenzivna glavna turistička sezona.
Cijeli prilog pogledajte ovdje.