Inovativni pristup suradnji

The Socialized Club: Nives Brkan osmislila aplikaciju koja spaja influencere s brendovima

| Autor: Sandra Zrinić Terlević
(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)

(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)


Ovih je dana u Zagrebu predstavljena nova inovativna digitalna aplikacija The Socialized Club, autorice Nives Brkan, stručnjakinje za digitalni marketing. Aplikacija je zamišljena da spaja influencere i poslovne korisnike bez klasičnih financijskih transakcija. Po svemu sudeći, ova nova profesija to je odmah i prepoznala te je već u prvim danima od predstavljanja, na svojevrsnu "listu čekanja" za aplikaciju već bilo upisanoi 600-injak influencera koji su čekali na provjeru i ulazak.

Među brojnim uzvanicima koji su svojim dolaskom podržali lansiranje platforme našla su se neka od najzvučnijih imena često prisutnih na društvenim mrežama kao što su Jelena Perić, Hana Hadžiavdagić Tabaković, Ismail Hadžić, Martina Filić, Ivan Šarić, Martina Vuletić, Marko Milun, Lucija Lugomer, Pave Elez, Ivana Mišković, Lara Vukušić, Mia Miškulin, Petra Meštrić, Nika Pavičić i drugi.

(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)

Strast prema poslu

Aplikacija je razvijena kako bi odgovorila na potrebe suvremenih digitalnih korisnika, od etabliranih influencera i mikro kreatora do ugostiteljskih, turističkih, beauty i fitness brendova, ali i svih drugih uslužnih djelatnosti koje žele ojačati svoju prisutnost na društvenim mrežama. U nju se influenceri besplatno prijavljuju na evente i ponude - od gourmet ručkova i beauty tretmana do boravka u vrhunskim hotelima, a zauzvrat objavljuju sadržaj koji autentično prenosi doživljaj i brend poslovnog korisnika. Mogu birati između standardne pretplate za pristup širokoj bazi kreatora ili exclusive paketa, koji omogućuje ciljano pozivanje influencera prema željenim kategorijama.

Kako je otkrila osnivačica platforme, Nives Brkan, stručnjakinja za digitalni marketing, The Socialized Club nije nastao preko noći - iza njega stoje godine promatranja, istraživanja i osluškivanja potreba obje strane, prisutne na digitalnom tržištu.

(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)

- Odrasla sam uz društvene mreže i već niz godina surađujem s influencerima. Oduvijek me fasciniralo kako se na njima gradi zajedništvo. Ova platforma nastala je iz osobne želje da digitalne suradnje učinimo iskrenim, jednostavnim i dostupnim svima koji dijele strast prema onome što rade, poručila je.

Odabir željenog sadržaja

Možete li jednostavno pojasniti kako će funkcionirati aplikacija?

- Klijenti su ti koji kreiraju evente unutar aplikacije, određuju uslugu koju nude influencerima u zamjenu za sadržaj na društvenim mrežama. Klijenti također imaju mogućnost odabira odgovarajuće kategorije influencera, kako bi svojoj ciljanoj publici predstaviti svoje usluge. Influenceri svakodnevno mogu vidjeti ponudu evenata iz različitih kategorija kao što su restorani, hoteli, teretane, beauty saloni itd. te odabrati što im je potrebno i što bi se uklopilo u njihov organski sadržaj.

(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)

Koje su prednosti aplikacije za influencere i zašto bi je oni željeli imati?

- Na aplikaciji influenceri uvijek mogu vidjeti novitete i pratiti trendove te odabrati vrijeme kada mogu među prvima doći i upoznati neku od navedenih usluga. Isto tako aplikacija im štedi vrijeme i njima je besplatna za korištenje.

Je li prilagođena baš svim influencerima ili je namijenjena samo određenim profilima i, ako da, kojim djelatnostima?

- Generalno je namijenjena svim influencerima, jer podržava različite kategorije u kojima oni djeluju. Influencer na profilu treba imati najmanje 15.000 followera, no može se napraviti iznimka ako je "engagement" na profilu korisnika zadovoljavajući. U aplikaciji su dostupni i mikro i makro influenseri, a neki od njih su Jelena Perić, Pave Elez, Brita Bobetić, Martina Filić, Nera Nikolić, Lara Vukušić i Ismael Hadžić, poznatiji kao Ismael Iso.

Što se tiče djelatnosti svrstane su u dvije kategorije, velike i male - znači male uslužne djelatnosti, beauty saloni, restorani, i velike kao što su hoteli, wellness centri i slično.

(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)

Prepoznavanje "fejkera"

Jesu li influenceri već imali priliku isprobati aplikaciju i kakve su njihove reakcije?

- Neki od influencera isprobali su aplikaciju tijekom naše testne faze i moram priznati da se svima baš jako svidjela.

Možete li nam ukratko ispričati o tom novom i rastućem zanimanju u svijetu - o influencerima, s kojima ste surađivali. To je starijoj generaciji dosta imaginarno, dok je mladima posve normalno da slijede svoje svojevrsne »idole« u svijetu mode, putoholičara, gastronomada... Koji su vas se najviše dojmili i ima li »fejk« likova među njima?

- Mnogi su danas svjesni da je teško plasirati djelatnost ili proizvod među novim korisnicima na društvenim mrežama bez podrške influencera. U današnjem svijetu sve se događa vrlo brzo i teško je i pomalo izazovno pratiti sve trendove. Putem influencera najbrže možemo saznati što se događa oko nas i koji su noviteti na tržištu što im daje veliku vrijednost. Kao i u svakoj profesiji uvijek postoje oni koji se lažno predstavljaju pa je to slučaj i kod influencera.

(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)(Foto: Bojan Zibar, John Pavlish)

To je nažalost teško spriječiti, no aplikacija ima mehanizme kako takve slučajeve prepoznati i diskreditirati. Drugim riječima aplikacija pruža svojim klijentima i svojevrsnu sigurnost, kao i toliko dragocjenu uštedu vremena. Dojmili su me se svi oni koji poštuju rokove i rade profesionalno.

Iz Vašeg iskustva, kakva je budućnost influencera, hoće li i njima AI oduzeti posao?

- Ne mislim da će AI oduzeti posao influencera, već da je to alat koji im može samo pomoći svojim informacijama.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter