Ovog tjedna napunio se puni mjesec dana od proglašenja stečaja u Uljanik Brodogradilištu i najvećem dijelu pulskog dijela društava iz sastava Uljanik Grupe. Uobičajena živost koja je u ranim jutarnjim satima desetljećima vladala na sva tri ulaza u brodogradilište zadržala se koliko-toliko tek na porti koja se nalazina Bulevaru, kroz koju na posao stižu radnici i kooperanti koji su angažirani na dovršetku izgradnje polarnog kruzera.
Izgradnja i opremanje luksuznog Scenic Eclipsea pod dirigentskom palicom naručitelja Glena Morroneya i njegovih ljudi polako ali sigurno bliži se kraju, što potvrđuje i činjenica da je, umjesto na opremnoj obali, brod protekli vikend proveo na testiranjima performansi i vožnji širim pulskim akvatorijem.
Premda su službene informacije iz škvera zadnjih mjeseci stizale na kapaljku, a nakon proglašenja stečaja postale praktički nedostupne, neslužbeni izvori kažu kako u Uljaniku još uvijek živi nada da Australac nije definitivno odustao od svog plana da u Puli nastavi graditi flotu svojih kruzera. Međutim, svjesni su da tako nešto u ovom trenutku ne ovisi isključivo o njegovoj volji, već i o tome što će se događati nakon proglašenja stečajeva.
Što se radnika tiče, dio je angažiran na kruzeru, a daljnji poslovi ovise o dogovorima s Jan de Nulom oko jaružara i eventualnom dovršetku stočara, za što je, kao što je pisao Glas Istre, zainteresiran Danko Končar.
Neslužbene informacije govore da je na račun Brodogradilišta u stečaju stigla uplata iz Turkmenistana, odnosno da je plaćen dug od oko 3 milijuna eura za isporučeni brod, te da će taj novac biti utrošen za troškove stečaja.