(Milivoj MIJOŠEK)
Uskrsna trpeza ovih dana ponovno mami kupce u trgovine koje, radi očekivano povećanje potrošnje, rade dulje nego inače. No, osim uobičajenog žara kupovanja, kupce ovih dana brine i kako se s proizvodima u trgovinama postupa te koje su mjere poduzete radi njihove sigurnosti. Tako nam je jedan od čitatelja nedavno ogorčeno ukazao na činjenicu da mnogi po voću i povrću prebiru bez ikakve zaštite, pitajući se gdje su im jednokratne rukavice.
Stoga smo nekoliko trgovačkih centara upitali koje su mjere zaštite sigurnosti poduzeli. Iz Kauflanda nam poručuju da su proveli čitav niz mjera, kako bi zaštitili svoje zaposlenike, ali i svoje kupce.
- Od 27. ožujka na svim otvorenim blagajnama Kaufland poslovnica postavljena je zaštitna pregrada od pleksiglasa, čime želimo dodatno zaštititi svoje djelatnike kako bi rad trgovina mogao neometano teći. Na ulazu u sve poslovnice te u svim drugim poslovnim područjima poduzeća postavljeni su dozatori sa sredstvom za dezinfekciju ruku kao i detaljne upute za pravilno pranje ruku. Svi su zaposlenici dobili higijenske upute i upute o zabranama putovanja te ih se redovito o svemu izvještava, vele iz Kauflanda.
Nadalje, dodaju, maksimalno je pojačana i higijena u poslovnicama što uključuje pojačano pranje i dezinfekciju površina koje se češće dodiruju kao što su to košare za kupce, POS-uređaji i slično, a za još sigurniju kupnju svi pekarski proizvodi pakiraju se u pojedinačna pakiranja. Osim toga, ograničen je i broj osoba koje mogu istovremeno ući u poslovnicu te se na sve apelira da obavezno koriste dezinfekcijska sredstva i drže razmak od najmanje dva metra.