Jedna od vodećih domaćih turističkih agencija Uniline otvorila je turističke programe za Slavoniju, u sklopu čega je u ponedjeljak u okolicu Slavonskog Broda dovela grupu danskih turista, dok za listopad najavljuje i kineske grupe u obilasku te regije, izvijestili su iz Unilinea.
Novi program za Slavoniju pokrenuti su s ciljem promocije te regije i njenih turističkih mogućnosti na stranim tržištima, kažu u Unilineu, u kojem vjeruju da će zanimanja biti s obzirom na potencijale Slavonije, njezine prirodne ljepote, povijesno-kulturno naslijeđe i ljubaznost ljudi, ali i autentičnost i 'turističku neotkrivenost'.
To se već potvrđuje s danskog tržišta odakle je u selu Živike kod Slavonskog Broda u ponedjeljak boravilo više od 30 turista, koji su na proputovanju od Zagreba do Beograda.
"U Slavoniju turiste vodimo u suradnji s našim partnerima, većinom OPG-ovima, ali i drugima u toj regiji, i to na posebno osmišljene turističke programe i izlete. Osim Danaca i Kineza, kojima su Slavonija i Osijek sve češća destinacija na kružnim putovanjima po zemljama regije, sve više zanimanja za te programe imamo i iz Mađarske", ističe članica uprave Unilinea Sandra Gobin, koja za 2019. godinu najavljuje širenje programa na obilazak muzeja vučedolska kulture, uz razgledavanje Vukovara i Iloka, te degustacije illočkih vina za turiste iz Velike Britanije.
Posebno izdvaja azijska te druga prekooceanska tržišta, odakle bilježe sve veće zanimanje za Slavoniju, čemu je, kaže, pridonijelo i otvaranje ureda Unilinea u Kini u Šangaju, Južnoj Koreji u Seoulu te predstavništava u Japanu i Tajlandu, s iskorakom i na tržišta Južne Amerike, SAD-a i Kanade te Australije.
"Uniline otvara nove mogućnosti za prezentaciju turističkih aktivnosti u Slavoniji za koju sve veći interes pokazuju upravo gosti iz Azije i prekooceanskih tržišta, koji su oduševljeni njezinom bogatom kulturom, tradicijom i gastronomijom te je sve više svrstavaju na top listu destinacija za 2019.", poručuje Gobin.
Ističe kako moderni turisti sve više traže inovativne i autentične turističke doživljaje, koje im nudi upravo Slavonija.
"Mi već na stranim tržištima promoviramo postojeće programe u Slavoniji, ali razvijamo i nove za grupne, kao i individualne obilaske turista s posebnim interesima na području kulturnog i povijesnog te eno-gastro i aktivnog odnosno sportskog turizma. Vjerujemo da to može biti važan impuls i za razvoj malog i srednjeg poduzetništva u Slavoniji, od kampova, obiteljskih hotela, kušaonica vina i lokalnih jela do organiziranih školi jahanja, lova ili pak promatranja ptica", kaže Gobin. (Hina)