Nad zračnom lukom u Omišlju bjesnila je oluja, navečer, 23. svibnja 1971.; pilot gotovo nije vidio pistu, zrakoplov Tupoljev tresnuo je u stazu, zapalio se, do putnika se nije moglo doći, stradali su od gušenja dimom i vatre
Vatrogasci su bili bespomoćni u gašenju i spašavanju putnika u zrakoplovu
Bio je 23. svibanj 1971. godine, nedjelja, kada se u 19.45 sati na pistu Zračne luke Rijeka, kod Omišlja na Krku, srušio zrakoplov Tupoljev 134. Poginulo je 78 putnika.
Nesreću su preživjela četiri člana posade – piloti Miloš Markićević i Stevan Mandić, mehaničari-letači Ivan Čavajda i Viktor Tomić, te jedan putnik, Ranko Sarajčić, 22-godišnji Zagrepčanin, postdiplomski student u Londonu i sin jugoslavenskog veleposlanika Ive Sarajčića.
Dvomotorac sovjetske izrade, Tupoljev 134A, koji je pripadao beogradskoj čarter tvrtki Aviogenex i nosio registracijske oznake YU-AHZ, poletio je s londonskog aerodroma Gatwick u 16.33 sati po lokalnom vremenu. Na letu pod oznakom JJ130 bila je velika grupa britanskih turista, koji su u organizaciji agencije Yugoturs iz Beograda namjeravali provesti sedmodnevni odmor na Kvarneru - u Malinskoj, Opatiji, Crikvenici, Selcu, Novom Vinodolskom, Rabu i na Plitvicama. Sve do Krka let je protekao mirno.
A kada je oko 19.45 sati zrakoplov desnim kotačima tresnuo o pistu brzinom od 260 kilometara na sat, nastao je pakao: krilo se odlomilo i zapalilo. U nekontroliranom kretanju, praćen iskrama i buktinjom, trup putničkog Tupoljeva okrenuo se na krov i tako nastavio klizati po pisti. Putnička kabina toliko se brzo ispunila gustim, crnim, otrovnim dimom da trećina putnika nije stigla ni odvezati pojas kako bi potražili spas od buktinje. Obdukcija je pokazala da niti jedan od putnika nije u slijetanju doživio nikakve traumatične ozljede, svi su umrli od gušenja i izloženosti vatri.
U službenom izvješću nakon nesreće navodi se da je nad Kvarnerom bilo nevrijeme s jakom kišom i jugom. Zrakoplov je uletio u snažnu turbulenciju. Pilot Markičević tada je izjavio kako na prilazu pisti zbog kiše nije vidio ništa pred sobom. Spasioci nisu uspjeli napraviti otvor kroz koji bi putnici mogli izaći iz buktinje, a zbog gustog dima i nisu primijetili otvor koji je nastao pri udarcu u pistu, a kroz koji je uspio izaći jedini preživjeli putnik Sarajčić.