Početkom godine osnivač i čelni čovjek agencije za digitalni marketing Convergent Media Group Rob Anderson u razgovoru za Glas Istre najavio je da je, nakon deset godina rada u Puli, pred tom kompanijom važna godina u kojoj planiraju značajan rast broja zaposlenika i širenje poslova na globalnom marketinškom tržištu. Već u prvom polugodištu 2018. te su se najave u velikoj mjeri ostvarile, proširena je paleta usluga, broj zaposlenika gotovo se udvostručio, veze s postojećim dugogodišnjim poslovnim partnerima su zadržane i osnažene, te sklopljeni neki novi poslovi.
Početkom prošlog tjedna CMG je dobio i još jednu hrvatsku adresu. Naime, kompanija je iskoračila iz Pule te otvorila ured i u Zagrebu.
Svjetski poznati klijenti
Za sve te rezultate i ostvarenje zacrtanih planova vlasnika CMG-a zaslužan je vrijedan pulski tim marketingaša kojim iz stožera tvrtke u Šijani upravlja direktorica Ana Tolić Božić sa suradnicima.
- Od početka ove godine bilježimo otprilike 80 postotni rast, kako po pitanju obima samog posla, tako i po pitanju broja ljudi koje zapošljavamo. Budući da smo već dobili dosta novih poslova i da pregovaramo o novim s ozbiljnim i poznatim svjetskim klijentima, vidimo i veliki potencijal za nastavak pozitivnog trenda, kaže direktorica Tolić Božić.
Zadaća ljudi koji rade za CMG je pripremiti reklamu neke globalne kampanje za pojedino tržište, a bave se i svim sferama digitalnog oglašavanja; od izrade internetskih stranica, mobilnih aplikacija, digitalnih sadržaja na raznim platformama, video sadržaja, digitalnih banera i slično. U projektima sa velikim kompanijama CMG-ov dio posla je prilagoditi globalnu marketinšku kampanju lokalnom potrošaču, odnosno odraditi kompletnu digitalnu produkciju.
- Na primjeru jedne kampanje koju radimo za neki proizvod globalnog brenda u Hrvatskoj, naš posao je prilagoditi slogan i čitav prijevod globalne marketinške kampanje tog proizvoda tako da on odgovara lokalnom tržištu, zatim pobrinuti se da se kampanja odnosi točno na one proizvode brenda koji se mogu naći na hrvatskom tržištu, odraditi posebne promocije koje se na tom tržištu povremeno organiziraju s trgovačkim lancima, odnosno implementirati sve pojedinosti i specifičnosti vezane uz taj proizvod kako bi on na hrvatskom tržištu bio prepoznatljiv i kako bi oglašivačka kampanja odaslala željenu poruku. Ako govorimo o internetskim stranicama, mi radimo cijeli dio od programiranja i kodiranja, odnosno tehničkog dijela, do implementacije sadržaja, obrade slika ili sinkronizacije video sadržaja. Različite elemente digitalne nekog brenda pripremamo, odnosno prilagođavamo pojedinom l mikro tržištu, i to radimo po čitavom svijetu, kaže Tolić Božić.
Tržište je, dodaje, zahtjevno, i svakim danom se sve više razvija, pa ni put do klijenata, pogotovo onih najvećih, nije nimalo lagan.
- Posao kojim se mi bavimo jednostavno ne dobivate preko noći. S jednim klijentom je put od prvog kontakta do sklapanja suradnje trajao više od tri godine. No, kad jednom dobijete posao, onda morate biti maksimalno ozbiljni i profesionalni, jer ga doslovno preko noći može izgubiti. I u ovom poslu teško je uspeti se na vrh, ali je daleko teže na tom vrhu ostati i opstati jer je konkurencija žestoka, vreba i spremna je iskoristiti i doslovce najmanji krivi korak. Upravo iz tog razloga otvorili smo i ured u Zagrebu, koji će nam, vjerujem, omogućiti daljnje zapošljavanje i pronalazak novih ljudi koji će našoj kompaniji omogućiti daljnji prodor na tržištu digitalnog marketinga, kaže direktorica CMG-a.
U ovom trenutku Convergent Media Grupa u Hrvatskoj zapošljava oko 160 ljudi, a do kraja godine zaposlit će, vjeruju još tridesetak novih. (PIŠE Milan PAVLOVIĆ, SNIMIO Neven LAZAREVIĆ)