Promocija kampanje Europske komisije EuandME počela je u četvrtak navečer u Titovom parku, nadomak centralne lokacije Pulskog filmskog festivala i okupila brojne zainteresirane. Kampanja Europske komisije usmjerena je na mlade da bi ih informirala o vrijednostima i pogodnostima EU-a i pravima koje uživaju kao njezini građani te ih upoznala s načinima na koje im EU može pomoći u ostvarenju njihovih želja, ideja i ambicija.
Posjetitelji koji su prve večeri obišli zonu promocije kampanje mogli su saznati više o Europi, ali i odigrati nagradni kviz s pitanjima o Uniji. Nakon četvrtka i petka, pozornica kampanje otvorena je još danas od 19 do 23 sata.
Predstavništvo EK-a u Hrvatskoj promociju je organiziralo u sklopu 66. Pulskog filmskog festivala, uz sudjelovanje Europe Direct Informacijskog centra (EDIC) Pula, projekta Grada Pule. U sklopu Festivala prikazuje se i sedam kratkih EUandME filmova istaknutih europskih redatelja, među kojima je i Dalibor Matanić. Filmovi se još danas prikazuju na Portarati prije projekcija iz glavnog programa.