PULA

Podružnica GLAS-a protiv ukidanja savjetovališta za potrošače

Arhiva

Arhiva


Podružnica GLAS-a Pule smatra da je nužno pronaći sredstva na nacionalnoj razini da bi se nastavio rad savjetovališta za potrošače. Prava građana moraju biti jedan od prioriteta djelovanja države, smatra Ivan Nekić, predsjednik pulskog GLAS-a.

- Na području Hrvatske postoji šest savjetovališta za potrošače, među kojima i jedno u Puli. To su jedina mjesta na kojima građani mogu besplatno dobiti pravnu pomoć o njihovim potrošačkim pravima. Nažalost, građani se sve češće susreću s nepravednom trgovačkom praksom te je upravo u tome važnost djelovanja ovih savjetovališta. U prosincu je povećana potrošnja zbog blagdanskih običaja i zbog toga je iznimno važno da građani Pule, ali i čitave Hrvatske budu upućeni u njihova potrošačka prava, kako ne bi snosili nepotreban financijski trošak zbog neznanja i neinformiranosti. Nije isto informirati se iz letka i brošure ili nazvati savjetovalište koje će svakoga, i to besplatno, savjetovati i maksimalno pomoći, zaključuje Nekić. (B. P.)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter