Halo, Glas Istre

NAŠAO SNOP UPLATNICA ZA 22 STANA ISPRED ZGRADE U PULI "Da li je dostavljač uganuo kažiprst pa ne može pritisnuti tipkalo na parlafonu?"

Iz Herculanee potvrđuju da je nepažnjom djelitelja računa za zgradu u Koparskoj 44 veći broj računa ostao nerazvrstan na poštanskim sandučićima pa se ispričavaju svim stanarima. Dodaju da mjesečno ispostave više od 28.100 računa samo za kućanstva, u srpnju i oko 38.000 računa, ali u prosjeku mjesečno ne dobiju više od pet primjedbi građana

| Autor: Duška PALIBRK
(snimio čitatelj)

(snimio čitatelj)


Piše nam jedan Puležan, podstanar u Koparskoj ulici u Puli, potkrepljujući to i fotografijom, da je jedne nedjelje u 16.30 sati ispred svoje zgrade našao snop uplatnica od Herculanee. U snopu je izbrojio 18 uplatnica, i to za zgradu s 22 stana, a upravo je nedostajala uplatnica za stan u kojem živi.

Nedjeljom "ne radi"

- Ugovorom o najmu stana, naravno, dužnost mi je podmirivati mjesečne obveze u vidu režija i ostalih nameta koji idu tome u prilog. Svakoga mjeseca odreske od plaćenih režija ostavljam stanodavcu na uvid u poštanski sandučić, ali nemali broj puta desilo se da neke račune uistinu nisam ni dobio u sandučić pa ih logično nisam ni podmirio i na sljedećem obračunu dobijem opomenu uz zaračunatu kamatu, kaže podstanar.

Uz najnoviji slučaj pita se kako je moguće da se nedjeljom dostavljaju uplatnice i tko ih zapravo dostavlja.

- Da li je dostavljač uganuo kažiprst pa ne može pritisnuti tipkalo na parlafonu, ili možda nije bio na obuci dok su učili zvoniti s ostalih devet prstiju? Ponavljam, nedjelja je, stanari su u stanovima, reklame nam stižu, pa čak i obavijesti od pošte da nismo bili kod kuće iako smo im otvorili parlafonom ulaz, no način na koji su ove uplatnice (d)ostavljene poprilično nas je iznenadio. Ulaz u zgradu čak je i bio otključan u poslijepodnevnim satima s obzirom da dio stanara često izvodi pse, piše čitatelj, pitajući se tko će objasniti njegovom stanodavcu da opet nije dobio račun.

- Ako već mi možemo odvajati smeće kao djeca po bojama kontejnera, onda se nadam da i nadležni za dostavu mogu odvojiti nekoliko sekundi i poigrati se s parlafonom, makar abecednim redom, da se ovakve neugodnosti ne ponove, kaže.

Iz Pula Herculanee potvrđuju da su provjerom zaista ustanovili da je nepažnjom djelitelja računa za zgradu u Koparskoj ulici na broju 44 veći broj računa ostao nerazvrstan na poštanskim sandučićima pa se svim stanarima ispričavaju na ovom propustu.

Zataknut u ogradu

Dodaju da za prikupljanje miješanog komunalnog otpada mjesečno ispostavljaju više od 28.100 računa samo za kućanstva. Maksimalno u srpnju, zbog izdavanja računa korisnicima koji iznajmljuju smještaj i onima koji uslugu odvoza smeća koriste samo sezonski, kada izdaju i oko 38.000 računa. Račune redovnim korisnicima izdaju mjesečno, onima koji pružaju uslugu smještaja računi stižu četiri mjeseca u godini, od lipnja do rujna, a sezonskim korisnicima dvaput godišnje, u srpnju i prosincu. Od svih izdanih računa oko 980 je i-računa koji se šalju elektronskom poštom, a od 800 do 1.000 korisnika je u preplati i njima se ne šalju računi, pojašnjavaju iz Herculanee.

- Obično mjesečno imamo vrlo malo, oko pet primjedbi na podjelu računa, a uobičajene primjedbe su da je račun stavljen u pogrešan poštanski sandučić ili da je zataknut u ogradu (kod korisnika koji nemaju poštanski sandučić). U slučaju da račun nije uredno dostavljen, izdaje se i dostavlja novi račun. Sve primjedbe na dostavu računa, kao i na obračun u računu korisnici nam mogu javiti telefonom na brojeve 052/638-406, 052/638-408 i 052/638-409 od ponedjeljka do petka, od 7.30 do 14.30 sati, s pauzom od 10 do 10.30, ili e-poštom na adresu [email protected], poručuju iz Herculanee.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama