Pixabay
Iz Londona smo se vratili sa zaključenim poslovima i ugovorenim suradnjama. Izmijenili smo puno kontakata, istražili koji su novi top trendovi u turističkom sektoru te kao i svake godine iz Londona stižemo s puno ideja
Za Hrvatskom i dalje vlada veliki interes, a kad je riječ o zanimanju stranih gostiju za naša odredišta, potražnja dolazi od partnera s gotovo svih kontinenata.
Potvrdio nam je to interes partnera s kojima smo se susreli i na ovogodišnjem najvećem svjetskom turističkom sajmu World Travel Marketu koji je održan od 4. do 6. studenog u Londonu. Uniline je danas vodeća destinacijska menadžment kompanija u jugoistočnoj Europi, a na WTM-u smo prisutni od samog osnutka kompanije 1996. godine. U tri dana, koliko traje sajam, dnevno odradimo i po 50 sastanaka. Ni ove godine nije bilo iznimke, dapače, možemo reći da je bilo i intenzivnije nego proteklih godina -naši predstavnici iz prodaje i nabave odradili su preko 150 sastanaka s partnerima iz cijelog svijeta. Sveukupno je kroz tri dana sajmom prošlo više od 30.000 posjetitelja uz 5.000 izlagača.
Najuspješnija kompanija
Sastanci su prilika da učvrstimo suradnju s postojećim partnerima, ali i predstavimo kompaniju, kao i naš cjelokupan turistički proizvod, novim potencijalnim partnerima. Kako različita tržišta imaju različitu dinamiku ugovaranja poslova, tako smo na ovom sajmu imali priliku dogovarati poslove za sljedeću, 2020. godinu, ali i za naredne dvije turističke godine.
Kao najuspješnija hrvatska turistička kompanija u sektoru putničkih agencija i touroperatora, svjesni smo da je važno biti prisutan na globalnim turističkim sajmovima na kojima sudjeluju predstavnici cijele industrije putovanja. Iz tog razloga godišnje odlazimo na više od 30 najvećih turističkih sajmova i radionica diljem svijeta.
Što radi konkurencija
Iz Londona smo se vratili sa zaključenim poslovima i ugovorenim suradnjama. Izmijenili smo puno kontakata, istražili koji su novi top trendovi u turističkom sektoru te kao i svake godine iz Londona stižemo s puno ideja kako se i s kojim turističkim proizvodima pozicionirati na globalnoj turističkoj sceni.
Sudjelovanje na WTM-u uvijek je odlična prilika za susret s postojećim partnerima s kojima razgovaramo o stvarima koje nisu u svakodnevnoj komunikaciji, ali i za posjet raznim radionicama i konferencijama (npr. Social Media, Luxury, Food Tourism, Digital, Aviation i slično). Osim brojnih sastanaka i ugovorenih poslova u Londonu smo vidjeli i što radi konkurencija na Mediteranu, kao i koji su ključni turistički trendovi koji će utjecati na ponudu i potražnju. Među ključnim trendovima u sektoru je sve veća briga o okolišu, kako hotelijera i ostalih turističkih kompanija, tako i gostiju među kojima je sve više onih koji mijenjaju način kako putuju jer vode brigu o okolišu. Uz to, gosti paze na odnos cijene i kvalitete i bez obzira u kojem su segmentu potrošača svi očekuju vrijednost za novac. Kontinuirano se očekuju nove ideje, novi, drugačiji i inovativniji program te sadržaji.
Stanovnici azijskih zemalja predvodnici su u korištenju super aplikacija vezanih uz putovanja koje spajaju usluge vezane uz financije, kupovinu i komunikaciju. Razvoj digitalnih platformi i dalje ulazi u sve, u svim segmentima organizacije putovanja, pa i ne čudi da na sajmu postoji cijeli dio posvećen izlagačima koji predstavljaju svoje platforme kao i moderna softwerska rješenja.