Primjedbe građana primaju se do 14. srpnja

Javna rasprava: PARKIRANJE NA KAROLINI LJETI 15 KUNA NA SAT?

| Autor: Duška PALIBRK
Želi se destimulirati parkiranje na Karolini onih koji ne dolaze u obilazak Arene (Dejan ŠTIFANIĆ)

Želi se destimulirati parkiranje na Karolini onih koji ne dolaze u obilazak Arene (Dejan ŠTIFANIĆ)


Parkirališta, međutim, na Mandraču i Marsovom polju ne mogu se nazvati uređenima budući da nisu asfaltirana. A više nitko ne spominje ni besplatne male buseve koji bi turiste s tih prašnjavih prilaza Puli brzo prevozili do centra, potičući ih tako da se ne zavlače vozilima u usko grlo grada

Grad Pula predlaže poskupljenje cijene parkiranja na Karolini u ljetnom periodu s dosadašnjih osam na 15 kuna po satu. Zimska tarifa ostala bi nepromijenjena, četiri kune sat. S ovom izmjenom prijedlog nove gradske odluke o javnim parkiralištima ponuđen je na javnu raspravu, na web stranici Grada, na adresi www.pula.hr, u rubrici e-Konzultacije. Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću trajat će do 14. srpnja i do tada se očitovanja i primjedbe građana mogu slati na adresu [email protected].

Ujednačene cijene

- Ovime će se ujednačiti cijena parkiranja u centru grada, odnosno u okolici amfiteatra, budući da je odlukom čija se izmjena predlaže već definirana cijena od 15 kuna po satu za parkirališta u III. zoni u ljetnom periodu (Ulica Giardini, dio od trgovine "Vesna" do križanja sa Zadarskom i Istarskom ulicom, Istarska ulica, Flavijevska ulica, Valerijin park, Amfiteatarska ulica, Riva, Carinski gat). Uz to, destimulirat će se parkiranje na Karolini onih koji ne dolaze u obilazak Arene, kao i ostalih znamenitosti u centru, a kojima je omogućeno parkiranje po povoljnijim uvjetima na parkiralištima u širem centru, gdje posebno treba istaknuti uređena parkirališta Mandrač i Marsovo polje, koja mogu prihvatiti veći broj vozila, a udaljena su od centra svega nekoliko minuta hoda, stoji u obrazloženju Grada.

Parkirališta, međutim, na Mandraču i Marsovom polju ne mogu se nazvati uređenima budući da nisu asfaltirana. A više nitko ne spominje ni besplatne male buseve koji bi turiste s tih prašnjavih prilaza Puli brzo prevozili do centra, potičući ih tako da se ne zavlače vozilima u usko grlo grada.

Čudan tajming

Osim toga, neobičan je i tajming za koji se odlučio predlagatelj ove izmjene cjenika. Ljeto je tu, a izvršna vlast tek otvara proceduru promjene ljetnog režima naplate parkiranja i to na najvećem i jednom od najfrekventnijih parkinga u središtu grada. Moraju provesti tzv. savjetovanje s javnošću, što zakonski traje mjesec dana, u ovom slučaju do sredine srpnja. Potom treba obraditi pristigle primjedbe i prijedloge građana - nadajmo se, svjesnih i aktivnih kreatora života u zajednici - te pripremiti i uputiti konačnu verziju gradske odluke na usvajanje gradskim vijećnicima. Recimo da to učine do početka kolovoza, ali zadnja sjednica Gradskog vijeća održana je početkom lipnja pa je teško naslutiti da bi se brzo ponovno mogli okupiti. A ljeto odmiče svojim ritmom, ne tiče ga se komplicirana demokratska procedura.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama