HIBRIDNi LINIJSKi I TAKSI PRIJEVOZ

GoOpti PUTNICIMA MAKSIMALNO NA USLUZI MARIO ŠIROK: Da imam 40 kombija za prijevoz, svi bi bili u pogonu


I dok se iz dana u dan pokazuje da promet, kao gospodarska grana, u ovom ubrzanom svijetu postaje sve dinamičniji, a najbolje to znaju taksisti i sve brojniji vozači brzih autobusnih linija poput FlixBusa, sve traženiji postaje i kombi prijevoz koji je svojevrsni hibrid linijskog i taksi prijevoza. Kao i ostali, i oni svoje poslovanje baziraju na internetu i aplikacijama putem kojih je moguće i ugovoriti prijevoz. Tako funkcionira i koncept GoOpti čiji kombiji putnike prevoze od vrata do vrata, a karakteriziraju ih brzina, komocija, pouzdanost, sustav rezerviranja prilagođen korisniku, cijeli niz opcija za transfer između zračnih luka i gradova te, ono što mnoge najviše zanima, razumne cijene.

1.000 eura za sedam dana

- Mi smo međunarodna kompanija specijalizirana za putnički cestovni prijevoz. Naša ponuda uključuje razne opcije transfera, uključujući OPTI niskotarifne transfere u zračne luke i gradove, VIP transfere za poslovne putnike, unaprijed određene FIX transfere i prilagođene transfere koji se organiziraju s obzirom na vaše želje i potrebe. Naša su vozila svakodnevno prisutna u nekoliko zemalja, a mreža naših linija stalno raste, kaže nam u uvodu Riječanin Mario Širok, glavni menadžer i nositelj franšize za Jadran, vlasnik tvrtke Lukas usluge Ri.

Kako to funkcionira u praksi, uvjerili smo se i sami. Ispred jednog rovinjskog hotela ovih smo dana tako zatekli obitelj Moore iz Teksasa. Točno u 9 sati po njih je došao kombi GoOpti ne bi li ih prevezao do Venecije. No, kako smo saznali od njih, ovo nije jedina njihova linija koju su koristili.

 - Došli smo avionom u Dubrovnik i odlučili proputovati cijelu jadransku obalu. Putem interneta pronašli smo uslugu prijevoza GoOpti i tako su nas oni vozili od grada do grada, s pauzama za razgled, a negdje i noćenje. Sada smo tri noći odsjeli u Rovinju i danas nas voze do Venecije gdje ćemo također prenoćiti i idući dan hvatati avion za Teksas. Da, vraćamo se kući, kažu nam djeca Gordon i Meredith Moore, koji su na ovo putovanje došli s roditeljima.

Na upit koliko ih je koštao višednevni transfer po hrvatskim destinacijama i na kraju prijevoz u Veneciju, saznajemo da su tu VIP uslugu - jer je kombi prevozio samo njih - platili 1.091 euro.

 - Izuzetno smo zadovoljni i cijenom i uslugom, a predivno nam je bilo i u Hrvatskoj, rekli su nam na odlasku članovi obitelji Moore.

Njihov vozač ovaj je put bio Rafael Možina iz Slovenije. Radi se, naime, o tvrtki čiji je dispečerski centar u Ljubljani, a franšizu za područje Primorsko-goranske i Istarske županije ima tvrtka Lukas usluge Ri Marija Široka.

Uglavnom ih traže stranci

Kako saznajemo od Široka, otkad su u travnju započeli s radom, rezultati su nadmašili njihova najoptimističnija očekivanja. Rade svakodnevno, sedam dana u tjednu, a iako imaju osam kombi vozila, "da ih ima i 40, svi bi bili u pogonu", tvrdi Širok. Uz kombi prijevoz, imaju i niz osobnih vozila te surađuju s brojnim kooperantima kako bi uslugu prilagodili svim potrebama na tržištu. Ljeti ne stignu predahnuti kolika je navala. Uglavnom ih traže stranci, kažu nam, a najtraženije destinacije iz Istre su Venecija i Treviso, te ponekad Krk, Ljubljana i drugi gradovi.

 - Posla ima puno, ali mi sve to uspješno organiziramo. U Istri nam je problem granični prijelaz i gužve na cesti. No, uz pomoć dobre organizacije - jer mi te moguće gužve ukalkuliramo u vrijeme putovanja - ali i satelitskog praćenja situacije na cesti gotovo u realnom vremenu, te koordinacije s dispečerima koji nas usmjeravaju na sve moguće alternativne pravce kojima bi izbjegli gužve, uspješno prevozimo naše putnike, kaže Možina.

Na pitanje je li imao dosad kakvih problema s putnicima, kaže da mu je prije svega lijepo raditi i prevoziti različite ljude koji imaju različite običaje.

- Po prirodi sam miran čovjek i nikada nisam imao problema s putnicima. Vjerojatno i ja njih smirujem. Vozač je amortizer za sve, ali ovisi od čovjeka do čovjeka. Volim svojim putnicima odmah na početku puta reći što ih očekuje, koliko traje vožnja, jesu li i gdje moguće gužve, tako da znaju što ih čeka. Onda nema nervoze, već su svi smireni i svima putovanje prođe ugodnije. Ako su vozači nervozni, onda valjda dobiju i takve putnike, ispričao nam je nasmijani Rafael Možina.

U planu Pula - Beograd

Mario Širok ističe nam i da razmišlja o povezivanju Pule s Beogradom.

- U Istri ne vozimo putnike samo iz Pule, već i iz drugih gradova. Gdje treba, tu smo! Istra se pokazala poslovno puno jačom nego Rijeka, dočekalo nas je jako puno posla. Transferi na aerodrome nisu jedini naš posao, jer ima sve više poslovnih putovanja kombijem, ali i šoping izleti te zdravstveni turizam, posebice onaj dentalni, jer putnici iz Italije dolaze po tu uslugu u istarske gradove, kaže Širok.

Iako trenutno ima 19 zaposlenika, veliki mu je problem, kaže, naći vozače, iako im se plaće kreću od pet do deset tisuća kuna, a plaćeno im je i čekanje u destinacijama na putnike u povratku. Dakle, posla ima, vozači se traže! ( Sandra ZRINIĆ TERLEVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter