u Europskom centru za mir i razvoj

Treća KLIK konferencija – Turizam 360

| Autor: Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ
Ilustracija (Snimio Danilo Memedović)

Ilustracija (Snimio Danilo Memedović)


Na Dan Europe, 9. svibnja, u Europskom centru za mir i razvoj (Flaciusova 18, iza Augostovog hrama), održat će se treća KLIK konferencija pod nazivom Turizam 360. Konferencija počinje u 10 sati i otvorena je za sve zainteresirane, a provodi se u sklopu EU projekta KLIK Pula - Centar za Kompetentno cjeLoživotno razvijanje Inovativnih znanja i vještina u seKtoru ugostiteljstva i turizma, u organizaciji Grada Pule i Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula.

Konferencija je zamišljena kao festival struke predstavnika stručnjaka iz prakse u turizmu, predavača novih trendova i smjerova u turizmu, studenata, učenika i nastavnika pulske Lipe koji će biti nasljednici stečenog znanja.

Siniša Miljević, voditelj online prodaje i web marketinga u agenciji Uniline govorit će o marketingu u turizmu, dok će Vanja Prvulović, predsjednica Društva psihologa Istre i direktorica Sinapse, izlagati o psihologiji u turizmu i načinom nošenja sa stresom u turizmu. Silvia Buttignoni, ravnateljica Javne ustanove Natura Histrica govorit će o zelenim politikama i zelenom turizmu.

Projekt KLIK Pula - Centar za Kompetentno cjeLoživotno razvijanje Inovativnih znanja i vještina u sektoru ugostiteljstva i turizma Pula u 100 postotnom iznosu financira Europski socijalni fond, a njegova je ukupna vrijednost gotovo 44,7 milijuna kuna.

Realizacijom KLIK-a Pula će postati jedan od šest regionalnih centara kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva u Republici Hrvatskoj, zajedno s Opatijom, Splitom, Dubrovnikom, Osijekom i Zabokom.

Nositelj projekta je Škola za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula zajedno s 12 partnera (Istarska županija, AZRRI, Sveučilište Jurja Dobrile, Škola za odgoj i obrazovanje Pula, Strukovna škola Eugen Kumičić Rovinj, Grad Pula, HGK - Županijska komora Pula, Obrtnička komora Istarske županije, Arena Hospitality Group, Maistra, Uniline i Valamar Riviera).

U sklopu projekta Grad Pula zadužen je za čitav niz aktivnosti na promidžbi i vidljivosti projekta, poput organiziranja konferencija, tematskog skupa za poticanje inovacija u turizmu i ugostiteljstvu, produkcije i emitiranja kulinarskih edukativnih emisija te izrade informativnih i promotivnih materijala na projektu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter