Loš dizajn interijera uništio je uživanje u odmoru 15% putnika iz Hrvatske * Četvero od deset (39%) putnika iz Hrvatske tvrdi da su izgled i doživljaj interijera objekta važniji od pogleda iz objekta * Više od jedne četvrtine (27%) svjetskih putnika inspirira se dizajnom interijera smještajnih objekata za uređenje vlastitog doma * Booking.com je udružio snage s dizajnerom interijera i lifestyle blogerom Willom Taylorom kako bi ponudio praktične savjete domaćinima koji žele osvježiti svoje objekte kako bi privukli još više putnika
Dobar dizajn interijera u smještajnom objektu ključan je za privlačenje gostiju jer putnicima utječe na cijeli doživljaj godišnjeg odmora. Zapravo, novo istraživanje među gotovo 19.000 putnika koje je proveo Booking.com, vodeća svjetska tvrtka u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, otkriva kako je loš dizajn interijera uništio uživanje u odmoru za četvrtinu (26%) svjetskih putnika.
Jedan od četiri (23%) putnika iz Hrvatske kaže da je u prošlosti boravilo u smještaju u kojem im se nije svidio dizajn interijera, a 23% čak se premjestio u drugi objekt nakon razočaranja uređenjem interijera.
Neki od ključnih elemenata koji bi odbili putnike iz Hrvatske od rezervacije objekta su ružno ili dotrajalo pokućstvo (72%), prenatrpani prostor (57%), malen krevet (43%), prenaglašene i loše kombinirane boje (33%) i loše osvjetljenje (32%). S druge strane, dobar dizajn interijera može putnicima stvoriti nezaboravno iskustvo jer više od pola (57%) putnika iz Hrvatske tvrdi da je ugodno pokućstvo poput udobnog kauča i luksuzne posteljine jedan od najboljih ‘detalja’ koji mogu odmor učiniti nezaboravnim.
Za čak četvero od deset (41%) svjetskih putnika uređeni interijer važniji je nego pogled iz objekta. Za odličan dizajn interijera zbog kojeg će se gosti uvijek iznova vraćati, Booking.com je udružio snage s dizajnerom interijera i lifestyle blogerom Willom Taylorom kako bi vlasnicima smještajnih objekata ponudio savjete za uređenje interijera kojim će postići najbolji dojam i zadovoljstvo gostiju:
Kuće za odmor predvode u inspiraciji dizajna interijera
Učinak predivnog dizajna interijera može potrajati i nakon odmora jer je više od pola (64%) putnika iz Hrvatske boravak u određenoj vrsti smještaja inspirirao na preuređenje (ili je zaista preuredilo svoj dom).
Inspiracija koju nalaze u drugim prostorima jedan je od najvećih faktora koji utječu na odluku putnika da preurede dom jer čak 44%putnika iz Hrvatske kaže da ih je osobni stil domaćina inspirirao za to, a gotovo jedan od deset (9%) putnika zavidio je dizajnu interijera u objektu u kojem je boravio.
Kad je riječ o vrsti smještajnog objekta koji putnike iz Hrvatske najviše inspirira u dizajnu interijera, predvode kuće za odmor, kolibe, vile, francuske kuće za odmor (46%), a kod putnika koji baš odaberu boravak u ovim jedinstvenim smještajnim objektima, jedna trećina (32%) tvrdi da im je najvažniji faktor prilikom biranja smještaja upravo dizajn interijera koji ih inspirira.
Pepijn Rijvers, direktor marketinga u Booking.com-u komentira: „Naše istraživanje pokazuje koliko je putnicima važan dizajn interijera i kad je on pravi, čak ih inspirira da osvježe uređenje u vlastitom domu. U Booking.com-u želimo omogućiti vlasnicima smještajnih objekata – malih i velikih objekata, svih kategorija objekata - da ugoste putnike iz cijelog svijeta i želimo im pomoći da razvijaju svoj brand i poslovanje olakšavajući im da popune svoje jedinice svaki dan. Manjim izmjenama u interijeru domaćini mogu privući nove goste i potaknuti stare goste da im se uvijek iznova vraćaju.“
Istraživanje je neovisno proveo Booking.com na uzorku od 18.500 ispitanika (više od 1000 iz UK-a, SAD-a, Brazila, Kine, Njemačke, Italije, Španjolske, Francuske, Indije, Singapura i Rusije i po više od 500 iz Australije, Argentine, Belgije, Kanade, Danske, Hong Konga, Hrvatske, Indonezije, Japana, Meksika, Nizozemske, Novog Zelanda, Švedske, Tajlanda i Tajvana). Ispitanici su ispunili online anketu u studenom 2017. godine.
O Willu Tayloru
Will je kreator sadržaja, bloger i autor iz New Yorka kojeg je časopis Forbes imenovao kao jednu od 30 najutjecajnijih osoba na društvenim mrežama. Will dijeli svoju ljubav prema bojama u dizajnu, stilu i putovanjima od 2009. godine.
Wilov blog, Bright Bazaar, nudi ulaznicu u njegov svijet svježine, šarenila i pametnog dizajna, inspiracije za putovanja i otmjenog stila. Will je pristupačan, moderan i sretan te kreira okruženja koja izazivaju osjećaj koji on opisuje kao “stil koji stavlja osmijeh na lice”. Njegov otvoreni pristup dizajnu i modi doveo ga je do brojke od 2,6 milijuna fanova i dva bestselera o dizajnu, knjige koje su prevedene na 11 jezika. (GI)