CRI Orchestra kratica je za Croatian improvisers orchestra – impro big band koji okuplja velik broj improvizatora aktivnih na hrvatskoj sceni, a funkcionira kroz autorske znakovne i konceptualne prakse skladanja u trenutku/dirigirane i/ili slobodne kolektivne improvizacije
Nakon koncerta za slušalice Klammera i Gruendlera koji je održan na terasi u Emovoj ulici 1, kraj pulske Arene, deseti festival eksperimentalne i improvizirane glazbe Audioart nastavio se ostale tri večeri u dvorištu Dnevnog boravka Rojca.
Poliritmija
U četvrtak se tako audio-instalacijom "iMštrument" predstavio Tomaž Grom. Riječ je o interaktivnoj instalaciji koja se sastoji od snimljenih zvučnih i video-sekvenci koje izvode različiti umjetnici, razvijajući vlastiti glazbeni jezik. Posjetitelji su mogli birati između 50-ak glazbenika i njihovih izvedbi, odrediti glasnoću i redoslijed i tako složiti jedinstvenu kompoziciju. Program je ostvaren uz podršku Dnevnog boravka Rojca. Iste večeri Grom se predstavio uz Anu Kravanju izvevši pet novokomponiranih momenata za kontrabas, prepariranu violinu i elektroniku. Nastupila je i Katharina Ernst, eklektična perkusionistica i umjetnica s berlinskom adresom koja spaja apstraktnu kompoziciju i poliritmiju na debi albumu "Extrametric" te koristi i set različitih perkusija amplificiranih kroz gitarske pedale i pojačalo, objekte i sintisajzer.
Nova kompozicija
U petak su publiku u dvorištu zabavili elektronički duo JMZM i CRI Orchestra. JMZM odnosi se na Josipa Maršića i Zorana Medveda, a u Pulu su stigli s novom kompozicijom. CRI Orchestra kratica je za Croatian improvisers orchestra – impro big band koji okuplja velik broj improvizatora aktivnih na hrvatskoj sceni, a funkcionira kroz autorske znakovne i konceptualne prakse skladanja u trenutku/dirigirane i/ili slobodne kolektivne improvizacije. Program je ostvaren zahvaljujući Soundpainting platformi Pula i skladatelju/dirigentu Nevenu Radakoviću. CRI Orchestra čine Maja Rivić (glas), Isabel (violina), Tena Novak, (violina, glas), Dora Šimunić (viola), Andro Manzoni (perkusije), Ana Kovačić (bariton saksofon), Mak Murtić flauta (tenor saksofon), Damir Prica-Capri, (sopran/tenor saksofon, citra), Igor Pavlica (truba), Nenad Sinkauz (električna gitara, elektronika), Milena Đukanović (električne orgulje), Vinka Burić (električni klavir), Neven Radaković (analogni sintisajzer, rhodes električni klavir, elektronika), Ivan Mršić (objekti, elektronika), Miodrag Gladović (gitara, elektronika), Marko Grbac Knapić (elektronika, električni bas), Alen Sinkauz (električni bas, elektronika), Nenad Kovačić (udaraljke), Alex Brajković (bubnjevi). Bila je to zanimljiva kombinacija koja je oduševila brojnu publiku.
Impresivno
Završni nastup 10. Audioarta imao je Stian Westerhus iz Norveške. Nastupivši s gitarom, ovaj glazbenik koji je ostvario impresivnu karijeru i osvojio mnoge nagrade, u Rojcu je svirao i pjevao izvevši pjesme s albuma "Amputation" što se jako dopalo publici koja je bila uporna da ga pljeskom dovede na bis, što se i dogodilo. U jednom trenutku Westerhus svojom gitarom prži, tutnja, trešti i ruši sve pred sobom, poput olujne sjeverne fronte koja huči i buči dok se približava.
Kada treba koristi gudalo pa ide još dalje i žice nateže zubima, a kada ne koristi čeljušt, atmosferu u polumraku u kojem nastupa pojačava svojim glasom. Program je ostvaren u suradnji s Monoplayom – festivalom suvremenog plesa iz Zadra.