'PIQUENTUM WINE' NIŽE NAGRADE

SVJETSKI USPJEH SONDE: Dizajneri iz Vižinade korak do lava u Cannesu!

| Autor: Zoran ANGELESKI


Njihov projekt Piquentum Wine našao se na popisima odabranih u užem krugu kategorije Industry Craft Lions, uz neke od najvećih svjetskih brendova kao što su McDonald’s, Puma, Uber, Nike i Samsung * Riječ je o dizajnu etikete vina. Ponašanje prirode doslovno je preneseno na etiketu boce - veličina krugova prikazuje količinu padalina po mjesecima

Nezavisni kreativni studio za dizajn i komunikacije Sonda iz Vižinade, dobitnik ovogodišnjega Grand Prixa IdejeX u kategoriji dizajn (Craft), jučer je ostvario novi uspjeh i u Cannesu, gdje je s projektom "Piquentum Wine" ušao u uži izbor natjecanja. Vijest je prvo objavljena na internetskim stranicama Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!), vodeće strukovne udruge u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.

Festival Cannes Lions, najveće i najznačajnije svjetsko natjecanje u kreativnosti, otvorio je svoja vrata sudionicima iz više od sto zemalja. Objavljeni su uži izbori natjecatelja u nekima od kategorija, a među njima je i jedno poznato hrvatsko/istarsko ime - Studio Sonda.

Projekt domaće agencije pod nazivom "Piquentum Wine" našao se na popisima odabranih u užem krugu kategorije Industry Craft Lions (potkategorija 'Packaging Design'), uz neke od najvećih svjetskih brendova kao što su McDonald’s, Puma, Uber, Nike i Samsung.

"Piquentum Wine" projekt je opisan kao art direkcija prirode. Riječ je o dizajnu ambalaže, tj. etikete vina: u suradnji s Meteorološkim zavodom godinama su prikupljani podaci o vremenskim okolnostima u vinogradu. Količina padalina najbolji je pokazatelj strukture vinske godine, a ponašanje prirode doslovno je preneseno na etiketu boce - veličina krugova prikazuje količinu padalina po mjesecima. Ovo je, tvrde dizajneri, priča o tome što se tijekom godine događa u vinogradu; priča o prirodnosti vina.

Riječ je o proširenom izdanju projekta koji se natjecao na ovogodišnjoj IdejiX, nacionalnom natjecanju u kreativnosti, te pritom osvojio Grand Prix u kategoriji dizajn (Craft) te mogućnost prijave projekta na Cannes Lions kao posebnu pobjedničku nagradu.

IdejaX ove je godine bila posebno primamljiva digitalcima, dizajnerima i produkcijskim kućama. Upravo je za njih prvi put otvorena nova skupina kategorija pod nazivom Craft, u kojoj se nagrađuju kategorije digital, film i dizajn. To je rezultiralo prijavom brojnih i kvalitetnih projekata, dajući pritom priliku za iskazivanje novom dijelu komunikacijske industrije.

Projekt Piquentum Sv. Vital 12/13/14 nagrađen je i brojnim drugim međunarodnim strukovnim nagradama, a njihov šestogodišnji rad na ovome inspirativnom projektu možda bude okrunjen lavom iz Cannesa.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama