"Rob3rta" treći je u nizu solo radova plesačice i koreografkinje Roberte Milevoj koji se nastavlja na predstave "Roberta, Roberta" (2010.) i "Opet Roberta" (2013.). U novom projektu autoricu primarno interesira analiza kapaciteta vlastitog izvođačkog tijela, kapaciteta koji su nužno uvjetovani unutarnjim sadržajima
Mediteranski plesni Centar Svetvinčenat ugostio je u nedjelju navečer plesnu predstavu u izvedbi i koreografiji Roberte Milevoj "Rob3erta". Asistent pri koreografiji bio je Matija Ferlin, Miro Manojlović je autor glazbe, a Desanka Janković zadužena je za kostime.
Emotivno iskustvo
"Rob3rta" treći je u nizu solo radova plesačice i koreografkinje Roberte Milevoj koji se nastavlja na predstave "Roberta, Roberta" (2010.) i "Opet Roberta" (2013.). U dosadašnjem stvaralaštvu, autorica se bavila propitivanjem odnosa između izvedbe i koreografije kao mjesta susreta prirodnog emotivnog iskustva s umjetnim prostorom izvedbe.
Autoricu u sastavu ovog projekta primarno interesira analiza kapaciteta vlastitog izvođačkog tijela, kapaciteta koji su nužno uvjetovani unutarnjim sadržajima, a pri čemu se kao centralno pitanje nameće na koji način osobni emotivni doživljaji, sjećanja i unutarnji monolozi mogu postati uporištem za solo izvedbu te kako obilježja vlastite (ženske) prirode i modusi njene manifestacije u plesnoj izvedbi, mogu uvjetovati drugačije poetske pristupe plesnom materijalu i koreografiji.
Izvrsno pripremljena plesačica predstavila se istraživačkim plesnim radom, gdje tijelo priča priče, posebice kada pokreti uspore i na taj način uranjaju posjetitelje u neke nove tematske i interesne sfere.
Tijelo je ovdje mehanizam, ali i alat, misao, sredstvo, način prikazivanja jedne lirske, emotivne, osebujne, snažne, nadahnute priče s puno lica i naličja, kreativnosti.
Ovdje je tijelo više od mehanizma, puno više, tu je tijelo protagonist i narator, gdje se misaono i tjelesno spajaju unutar jedne snažne simbioze u znaku nijansi izvedbe, ljepote pokreta, gracioznosti, ali i složenosti cjelokupne egzistencije.
Publika je vrlo pažljivo pratila autoricu i njezin rad, cijeneći bogatstvo pokreta i dinamiku tijela u prostoru. Za možda još efektniji dojam, duljina predstave bi se mogla skratiti za koju minutu. No, nema tehničkih zamjerki.
Bogato iskustvo
Roberta Milevoj prvo plesno iskustvo stječe u sedmoj godini u Studiju za stvaralačke aktivnosti ZARO u Puli. Profesionalno obrazovanje nastavlja u Hrvatskoj i inozemstvu sudjelujući na mnogim međunarodnim programima i radionicama. Od 1998. radi kao plesačica u predstavama Montažstroja, Liberdancea, Zagrebačkog plesnog ansambla, Studija za suvremeni ples, Tale, Sodaberga, MARMOT-a, dance_lab collective-a, te sudjeluje u mnogim projektima istaknutih koreografa i redatelja.
Od 2005. razvija svoj autorski rukopis te potpisuje više samostalnih, kraćih i cjelovečernjih predstava: "TRIO" (2005.), "materijal248" (2009.), "Roberta, Roberta" (2011.) u suradnji s video-umjetnikom Matijom Debeljuhom, te "Rachel&Sonny" (2012.) u suradnji s Tomislavom Fellerom.
Godine 2010. dobitnica je Nagrade hrvatskog glumišta za najbolju žensku ulogu u predstavi "Nastup". Godinu kasnije, 2011. dobitnica je produkcijske nagrade Tjedna suvremenog plesa za predstavu "Roberta, Roberta".
Radi i kao plesna pedagoginja na području suvremenog plesa. Živi i radi na relaciji Pula-Zagreb.