(N. LAZAREVIĆ)
Trebate se više voljeti i uživati u ljepoti. Ispred svojih stavljate potrebe drugih ljudi. Morate biti kreativni i izraziti svoje osjećaje riječima, umjetnošću, kreativnošću i ljubavlju, prenio je autor novog identiteta Marko Rašić definiciju broja 66
Broj 66 asocira na emotikon, na osmijeh. Budući da je ta brojka sama po sebi moćna i simbolična, dozvoljava upotrebe i asocijacije jednostavnog geometrijskog rješenja. Mnogobrojnost varijacija broja sadrži poveznicu koja ostavlja gledatelju mnogobrojne prijedloge: oči s obrvama, naočale, otvori kroz koje se viri, tlocrt arene, filmska rola, uskličnik, pa i bicikl, rekao je danas novinarima u maloj dvorani kina Valli Marko Rašić iz studija Rašić+Vrabec, autor novog vizualnog identiteta predstojećeg 66. Pulskog filmskog festivala, koji će se održati od 13. do 21. srpnja.
Uživati u ljepoti
Nitko se danas nije ni našalio, bar ne javno, dodavanjem još jedne 'šestice', čime broj postaje apsolutna suprotnost broju ovogodišnjeg izdanja filmske Pule.
Štoviše, Rašić je u 'anđeoskoj numerologiji' naišao na definiciju broja 66, pa ju je prisutnima i pročitao: "Trebate se više voljeti i uživati u ljepoti. Ispred svojih stavljate potrebe drugih ljudi. Morate biti kreativni i izraziti svoje osjećaje riječima, umjetnošću, kreativnošću i ljubavlju".
Kako je rekao član žirija, ravnatelj srednje Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Davor Kliman - široko primjenjiv, suvremen, čitljiv, jednostavan i asocira na emotikon. To je likovni i grafički prikaz ljudskog lica kojim se izražavaju osjećanja, a najpoznatiji emotikon je smajlić ('smiley').
Ravnateljica Pulskog filmskog festivala Gordana Restović kazala je da u doba današnjih komunikacija prijenos informacije zahtijeva jasne i čitljive poruke u vrlo kratkom roku. Uz ograničeni vremenski rok, vizualna rješenja komprimiraju svoj brend u prepoznatljive oblike što je predloženi rad u potpunosti ispunio. Spajajući likovno i tekstualno, dodala je, prijedlog rješenja zadovoljio je navedene kriterije koje će se primjenjivati u komuniciranju festivalskih poruka.
Uži izbor
Na natječaj je pristigao 21 autorski prijedlog od ukupno 16 predlagatelja; žiri je u užem izboru selektirao četiri predlagatelja: studio Babaja, Viktor Funčić, studio Kunazlatica i studio Rašić+Vrabec, da bi zatim, zbog jasne dimenzije prostora i vremena, lake čitljivosti i aplikabilnosti jednoglasno izabrao prijedlog Studija Rašić+Vrabec.
Komisiju su, uz ravnatelja Škole za primijenjenu umjetnost i dizajn Davora Klimana, činili ravnateljica Muzeja suvremene umjetnosti Istre Ketrin Miličević Mijošek, predsjednik Upravnog vijeća Javne ustanove Pula Film Festival Miodrag Čerina, ravnateljica PFF-a Gordana Restović i glasnogovornica PFF-a Sanela Pliško.
Gradska pročelnica za kulturu Jasmina Kamber, ujedno i članica Festivalskog vijeća, istaknula je važnost ovog najvećeg filmskog festivala u zemlji, posebno pohvalivši vrijedan ženski tim koji kreira i vodi festival te ulaže pozitivnu energiju.
Uskoro novi umjetnički ravnatelja PFF-a
Ravnateljica Pulskog filmskog festivala Gordana Restović podsjetila je prisutne novinare da 9. ožujka istječe mandat dosadašnjeg umjetničkog ravnatelja festivala Zlatka Vidačkovića.
- Očekujemo da će ministrica kulture Nina Obuljen Kožinek imenovati novog umjetničkog ravnatelja, kazala je ravnateljica. Uvodno je podsjetila da je nastavljena lani najavljena praksa da će se natječaj za identitet objavljivati svake godine, te obavještava potencijalne autore da će se već ujesen raspisati natječaj za 67. Pulski filmski festival. Ovogodišnji će se festival održati od 13. do 21. srpnja, a posljednji dan Festivala je rezerviran za najmlađe. (Zoran ANGELESKI)