(Hina/EPA)
Tabor Film Festival održat će se od 7. do 10. srpnja, a uz 20. godišnjicu predstavljen je novi vizualni identitet međunarodnog festivala kratkometražnog filma koji se održava u dvorcu Veliki Tabor u Hrvatskom zagorju.
Organizatori Tabor Film Festivala u priopćenju ističu da se ove godine navršava punih dvadeset godina otkako Zagorje zahvaljujući festivalu na nekoliko ljetnih dana postaje filmska meka za sve ljubitelje kratkometražnog filma, kao i glazbe i opuštenog druženja. Unatoč kriznim vremenima i brojnim izazovima, kontinuitet održavanja festivala nikada nije prekinut.
Od prošle godine vodstvo Tabor Film Festivala preuzeli su Marin Leo Janković i Sabrina Herak Smoković iz SABMARINE produkcije koji su tada najavili nove smjerove razvoja festivala pa se uz okruglu godišnjicu najdugovječniji međunarodni festival kratkog filma u Hrvatskoj odijeva u redizajnirano, slavljeničko ruho.
Novi vizualni identitet potpisuje Verlauf dizajn, koji se u odabiru kolorita vodio zelenom bojom koja dominira zagorskim krajolikom, a tipografski tretman u kojem je svako slovo uže ili kraće od prethodnog suptilno sugerira da se radi o filmovima kratkog formata.
Ponavljajući logotip inspiriran je pak nizanjem filmskih sličica, ali i ritmom muzike koja je relevantan dio festivala, te demonstrira fleksibilnost i prilagodljivost novog identiteta svim formatima i medijima s kojima se može susresti, navode iz Tabor Film Festivala.
S novim vizualnim identitetom i web stranicom Tabor Film Festivala počela je i prodaja ulaznica za ovogodišnje izdanje od 7. do 10. srpnja.