(V. BEGIĆ)
Glavna tema izložbe je grad Pula. Sve fotografije snimljene su na ulicama grada u ovom stoljeću. Radovi su grupirani u tri skupine, a to su izgradnja obalnog kolektora na Rivi 2012./13. godine; grafizmi (grafiti i plakati na ulicama grada) te razno. Izloženo je više od stotinu fotografija
Izložba fotografija "PoPuli(zam)", Igora Dražića otvorena je u četvrtak navečer u galeriji HUIU.
Glavna tema izložbe je grad Pula. Sve fotografije snimljene su na ulicama grada u ovom stoljeću. Radovi su grupirani u tri skupine, a to su izgradnja obalnog kolektora na Rivi 2012./13. godine; grafizmi (grafiti i plakati na ulicama grada) te razno. Izložbu čine printevi formata 30x22 centimetara. Fotografije su snimane svim dostupnim načinima fotografiranja (c/b film, color film, digitalno).
- Ovdje je prikazano ono što Igor kroz cijeli svoj život radi, odnosno bavi se fotografiranjem svoga grada. Dokumentirao je gradilište na Rivi, svaki njegov radni dan na Rivi dokumentirao je fotografijom radova koji su te 2012./13. bili u tijeku, a to su fotografije gradilišta bez ljudi, kazao je Noel Mirković, a sam Dražić rekao je da su fotografije grupirane u skupinama po šest, i da se mogu pratiti i iščitavati kao stripovi.
- Više od stotinu fotografija autora izrazito bliskog Puli koji samoironično kliče: "Igram na kvantitetu!" kroz tri cjeline uvodi promatrača u šumu fotografija, pritom dajući mu isti onaj izazov pred kojim i sam autor stoji uzimajući fotoaparat u ruke. Dražić manipulira pažnju promatrača usmjeravajući mu pogled u d(et)alj koji u stvarnosti nosi doživljaj, ne boji se sugestije i ne zazire od nesavršenosti, od ispražnjenog kadra naizgled lišenog informacijom, kao ni onog pretrpanog sadržajem pa ni od zamućenih krupnih planova. Osvjetljujući film ili ostavljajući digitalni trag, njegov se objektiv tvrdoglavo probija do željenog kadra i bez naknadnog kadriranja otkriva nam bit. Poput Auggiea Wrena, poznatog lika brooklynskog prodavača cigareta, Dražić svoje radno mjesto, udaljenu zgradu na pulskoj obali fotografira onih dana kada na posao odlazi, nizu su izuzeti dani kada na posao ne ide, tada ne dokumentira i svjesno prekida niz svakodnevno jednog okinutog snimka koji prethodi pospremanju fotoaparata, nebitnog alata jednog radnika, napisala je Nevena Trgovčić u katalogu izložbe.
Igor Dražić rođen je 1961. godine u Puli gdje je završio srednjoškolsko obrazovanje - smjer grafički dizajner pri Centru "Branko Semelić", pod mentorstvom profesora Ivana Obrovca. Početkom 80-ih kupuje prvi fotoaparat te uči fotografski zanat. Fotografije izlaže na mnogobrojnim skupnim izložbama u Rovinju, Osijeku, Kopru, Trstu, Zagrebi i Rijeci. Bio je član selekcije Hrvatskog fotosaveza 12. FIAP Nature Biennalea u Adelaideu, Australija 2003. godine (selektor Petar Dabac). Dobitnik je glavne nagrade XIX. Trofeo Andrea Politzer u Trstu, 1999. godine, srebrne plakete Rovinj, Mundial fotofestivala 1998. - c/b fotografije "Batana" te diplome s rovinjske Grisie 1997. godine. Fotografirao je grupe Messerscmitt, Spoons, Zhel i Gori ussi Winetou, Urar za omote njihovih diskografskih izdanja, a nerijetko je i zadužen za vizualni identitet njihovih plakata i albuma. Autor je fotografije Francija i KUD-a Idijoti objavljene u Yu rock enciklopediji Petra Janjatovića.
Od Božića 2017. godine, glavni je glazbeni urednik i ton- majstor na pulskom community radiju – Radio Rojcu gdje je gotovo dvije godine imao svoju emisiju Muzikofilija. Od jeseni 2019. suurednik je emisije "Prostor" koja se bavi umjetnošću i kulturom uopće. Bira glazbu, stvara vizualni identitet i ton majstor je u nekoliko predstava Dramske radionice Inat iz Pule, a nerijetko je pozivan za puštanje glazbe u raznim pulskim klubovima.
Organizaciju izložbe potpisuje HUiU - Hrvatsko udruženje interdisciplinarnih umjetnika. Program HUIU galerije sufinanciran je sredstvima Ministarstva kulture RH, Zaklade Kultura nova, Upravnog odjela za kulturu Grada Pule i Upravnog odjela za kulturu Istarske županije. Izložba je otvorena do 25. ožujka.