Drugi dio samostalne izložbe Gorana Škofića u Galerie Dix9 u Parizu koji će biti otvoren večeras, predstavit će umjetnikove kritički prepoznate videoradove, videoperformanse, fotografije i site-specific videoinstalacije.
U prvom dijelu izložbe održane u siječnju i veljači ove godine, predstavljena je videoinstalacija "Na plaži" koja je samim postavom iluzorno uključivala gledatelja u rad i u kojoj se umjetnik poigravao s percepcijom prostora u kojem je rad smješten. Drugi dio izložbe Interruptions u Galerie Dix9 usredotočit će se na dosadašnju umjetnikovu praksu i njegove radove u kojima je gotovo isključivo on sam protagonist - figura unutar problema i apsurda svakodnevice.
Postavljeni radovi nastali su tijekom nekoliko godina umjetnikovog rada, a povezuje ih korištenje tijela kao medija za digitalnu manipulaciju slike. Radi se o radovima koji su podjednako konceptualni i razigrani, a u najvećem dijelu riječ je autoreferencijalnim radovima na što upućuje mutiplicirano umjetnikovo tijelo, ali i svojevrsna poopćenost i prezentacija "društvenog tijela".
- Radove povezuje i minimalistički tehnički i estetski visoko kvalitetni prikazi izvedbe/situacije, te pročišćena narativna struktura, kao i određena autonomija zvuka rada. Kao konstanta pojavljuju se težnja prema suptilnom provlačenju nadrealne dimenzije postignute pažljivo inkorporiranom manipulacijom medijem, autoironijom, humorom i kritičkim komentarom društva i njegove apsurdne svakodnevnice. U tim, naoko kontinuiranim praksama odvijaju se različiti Prekidi, od kuda i naziv izložbe, bilo da je riječ o semantičkoj razini djela, razini medija, razini cjelokupne izložbe kao jedinstvene instalacije ili doslovnoj fizičkoj stvarnosti u koju Škofić svojim radovima intervenira, napisala je kustosica Patricia Počanić.
Izložba ostaje otvorena do 16. lipnja. (V. B.)